Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner poenget, men er av typen som liker å ha litt kondisjon... Jeg synes jogging ute er mye verre enn å jogge inne nå om vinteren også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok legcurls idag, og det kilte skikkelig i kroppen. Er dette normalt? Skjedde også med hun jeg trente med idag.

Er legcurls en metafor for sex? Ville forklart mye.

• Liker 7
Skrevet

Tok legcurls idag, og det kilte skikkelig i kroppen. Er dette normalt? Skjedde også med hun jeg trente med idag.

Har opplevd det sjæl med legcurls :p

Skrevet

Har søvn og hvor lenge siden man trente sist noe med hvor sterk man er når man skal trene?

Jeg hadde ikke trent på en uke, samt at jeg var litt trøtt, og skulle fortsette der jeg slapp sist med SL 5x5, men jeg måtte gå ned med 5 kg og likevel klarte jeg ikke å fullføre 5x5.

Skrevet

En solid ståkuk er vel helt normalt under utførelse av leg curls?

Ikke opplevd det med leg-curls men kjenner ofte det drar litt i skrittet under triceps pushdowns over 10 reps.

Skrevet

Ikke opplevd det med leg-curls men kjenner ofte det drar litt i skrittet under triceps pushdowns over 10 reps.

#Denfølelsen når du mirer deg selv i speilen på vei inn til dysjen og du får småbennern av tricepsfleksing :(

Skrevet

En solid ståkuk er vel helt normalt under utførelse av leg curls?

Hvis hun gjør det, absolutt. Personlig favoritt er kanskje knebøy eller markløft. Ønskekvisten søker iallfall væske, hvis det er lov å si....

Skrevet (endret)

Skal faen meg begynne å trene i burka.

Ja bare tenk hvor mange som snur seg etter deg for hver du legger merke til ;)

Endret av Primer4
Skrevet

Skal faen meg begynne å trene i burka.

Vet hvordan du føler det. Velger selv å kle meg relativt tildekkt når jeg går på zumba o.l - man blir faktisk lei av å få "blikket" hele tiden. BITCHES PLEASE.

• Liker 1
Skrevet

Ja bare tenk hvor mange som snur seg etter deg for hver du legger merke til ;)

Har faktisk ikke lagt merke til noen... Burkaen er bare proaktivt.

Skrevet (endret)

Treningsrom hjemme, med nødvendig utstyr og maskiner. /win

E: Noe som er veldig digg, ettersom det blir fort varmt under trening og det da er mest behagelig å være lettkledd.

Endret av Cakenommy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...