Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen discostu :).

Jeg er 17 år; blir 18 år 1. Januar neste år. Jeg skulle ønske jeg begynte å trene da jeg var 14 år. I dag var det en kar på 16 år som trente på likt med meg; fanden for et beist! Han fortalte at han begynte å trene styrkeløft strukturert og bra fra fylte 14 år.

Jeg får trøste meg med det faktum at jeg har i hvert fall 30 år igjen hvor jeg kan øke i styrke. En av løfterne i Stavanger Styrkeløftklubb er 55 år og tar fremdeles nye personlige rekorder :).

Skrevet

Føler meg nesten mobba med mine 27 år her :p

Du er ikke alene, fylte 26 idag.

Foreever young. :whistle:

Tæhæ!

Fremdeles yngre enn meg :(

Men grattis med dan! :)

Skrevet

MOBBING! Rapport sendt :D

EirikYeeeeaaaaaaah:

Du kan dele det inn i 3 hvor lenge jeg har trent.

Fotball fra jeg var 6 år, beinstyrke fra jeg var 16 til 22, generell styrke (slik som jeg praktiserer idag) fra og med juni 2010.

Spiller ennå fotball, men det blir max 2 ganger i uken.

Skrevet

EirikYeeeeaaaaaaah:

Fotball fra jeg var 6 år, beinstyrke fra jeg var 16 til 22, generell styrke (slik som jeg praktiserer idag) fra og med juni 2010.

Hvorfor trener du ikke beinstyrke nå?

Skrevet

EirikYeeeeaaaaaaah:

Hvorfor trener du ikke beinstyrke nå?

Jeg trener beinstyrke nå, men siden jeg satset alt på fotballen i den alderen så trente jeg styrke for å bli hurtigere, mer eksplosiv, mer spenst osv.

Det var vel når "drømmen forsvant" at jeg kuttet det ut :p

Skrevet

Hva f het den siden man regnet ut styrken sin på osv? Advanced, intermidate og det der :) Finner det ikke med googling :/

www.strstd.com

Det er akkurat den jeg lette etter. Takk skal du ha, du også :) Ser ut til at jeg når diverse mål ganske så nøyaktig rundt der jeg har satt dem. Det liker jeg :D

Skrevet (endret)

Markløften min har hengt litt etter i det siste, ligger på 5x5 102,5kg sist trening. Hva ligger du på i bøy f.eks? Og hvor lenge har du trent markløft, samt hvordan er teknikken din?

Endret av Fredrik
Skrevet

Knebøy er den øvelsen jeg er mest kjent med. For øyeblikket i 5x5 opplegget 72x5. Er delvis fornøyd med det. Markløft ligger jeg på 55 kgx4. Er 16 år. Markløft er den øvelsen jeg er minstk jent med, første gang var for ca. 6 uker siden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...