Gå til innhold

Når er den endelige datoen satt til i WoW?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir litt iritert her fordi jeg aldri vet når betaen starter. Er det noen som vet det?

Og en ting til: Hvorfor gidder ingen grupper ha med shaman på laget sitt? :hmm:

FOREVER WoW :love:

:w00t:World of Warcraft :w00t:

PS! Vi må klare å raide Onyxia i løpet av Final Beta :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første kan du roe deg ned med fargene og smileyene.

Og, velkommen til forumet...

Eg har ikke peiling på ka du snakker om, ville bare si det med fargene.

Skrevet

Fint om du roer ned juletrepreget, ja.

Ingen vet når open beta starter, Blizzard har sagt en gang i desember. Hvis du har "flaks" klarer du sikkert å få noen til å kaste ut en dato her (skjedd før), men det vil i så fall være de reneste spekulasjoner. Blizzard sier fra i god tid. Det er det eneste som er sikkert.

Skrevet
Fint om du roer ned juletrepreget, ja.

Ingen vet når open beta starter, Blizzard har sagt en gang i desember. Hvis du har "flaks" klarer du sikkert å få noen til å kaste ut en dato her (skjedd før), men det vil i så fall være de reneste spekulasjoner. Blizzard sier fra i god tid. Det er det eneste som er sikkert.

Njaa , er nå ikke så helt sikker på det jeg.

Slik jeg tolka det forrige gang jeg prata med de va det ikke tatt noen beslutning på når serverparken skulle bli tilgjengelig for the public. Hu sa at de kunne kjøre opp de eksisterende serverene og legge til de resterende forløpende , eller vente til alle var på plass , de hadde ikke bestemt seg. Finner noen lure hoder ut at de ikke orker alt maset kan det si sccchwooooff! , så er de på nett...

just my 2 cents.

Skrevet

Jeg tror nok ikke det er opp til "noen glupe hoder" å fyre opp en server eller to når de føler for det. Før open beta kommer i gang skal for eksempel closed avsluttes. Den kjører fortsatt for fullt. Det er ikke en liten sak å "hive opp en server". Det koster dem ganske mye å ha serverne kjørende. Det er selvsagt ikke noe de tar veldig lett på. Trolig kommer de til å kjøre et par-tre uker for å få stresstestet. Slik tilfellet var med den amerikanske open betaen. Men, vi får se. Blizzard sier som sagt "en gang i desember".

Skrevet (endret)
Hvem er "de" og "hu" ?

Ringte du Blizzard eller? :p

Yupp , ringte headquarters i Paris og prata med ei tutte der.

Hva mener du utolmodig ? :p

Enig Aasgaard , det var slikt jeg og tenkte , men hu sa faktisk at det var fremdeles ikke tatt en beslutning på når de skulle opp , ser du det jeg skreiv i den andre threaden skjønner du hva jeg mener.

Hun ville ikke ut med hvor langt i prosessen de var komt.

I tråd med forventningene mine har de nå sagt desember , som forøvrig starter Onsdag førstkommende. Jeg blir ikke overrasket hvis serverene kommer opp før , kanskje til og med i kveld/natt.

Som hu tutta sa hadde de litt panikk pga pågangen , hun hadde en del reflekterte og velgjennomtenkte argumenter på det meste angående launch både på final beta og 'da real thing'. Som hu sa trodde blizzard de hadde grei kapasitet til europa , noe som viste seg å være total skivebom.

Får bare krysse fingrene å fortsette å sjekke websiten 8 ganger daglig...

Den var nede forrige gang jeg sjekka i dag , andre som håper det står "Europe Final Beta Started" når den kommer opp igjen ? :p

Endret av kongetits
Skrevet (endret)

De oppdaterer maybe en- wow...

Jeg hadde blitt så glad om det hadde stått der "The Closed Beta has finally ended"

Edit: bravo567 var rett før meg :p

Endret av Zindre-
Skrevet

Nå er jeg litt på bærtur... holder det på en closed nå?

Men når går det an å lage en acount til Final test? :hmm:

Skrevet
Nå er jeg litt på bærtur... holder det på en closed nå?

Ja, closed euro beta holder på nå. Den har kjørt et par måneder alt. Vi har med noen personer der. Derfor vi har farlig mange skjermbilder fra WoW. Det kommer også snart en større sniktitt basert på denne lukkede betatestingen.

Skrevet (endret)

Ja, men det betyr jo at Final er en Open beta, og da er det jo ikke noe vits å kjøpe en kitt for å få cd-key når det bare er å registrere seg sånn som det var på US betaen (Det gjorde iallefall jeg).

Har jeg gjort et dumt kjøp når jeg kjøpte Kitten? :hmm:

Endret av Kulor
Skrevet

Det du kjøpte forhåndsbestillingspakken for får du igjen når du kjøper spillet, så det er ikke penger tapt. Dessuten sikrer pakken deg plass i den åpne betaen. Veldig mange som ikke har pakken kommer nok også til å få plass, men de er ikke sikret noe som helst.

Skrevet (endret)
Det du kjøpte forhåndsbestillingspakken for får du igjen når du kjøper spillet, så det er ikke penger tapt. Dessuten sikrer pakken deg plass i den åpne betaen. Veldig mange som ikke har pakken kommer nok også til å få plass, men de er ikke sikret noe som helst.

Okey. Takk for svaret, men en ting til...

Når kan jeg begynne å lage en acount til open betaen?

Endret av Kulor
Skrevet

Når open beta starter. ;)

Så vi må lage ny account igjen? bah... for et mas, blir jo sliten av og sjekke blizzard flere ganger daglig for å vite når betaen er startet.

Skrevet
Hva er grunnen til at ingen vil ha shaman med på laget?

De fleste grupper søker folk som kan heale dem, men shaman er 100% damage basert karakter. Større sjangs for å få bli med i grupper hvis du er for eksempel druid, priest eller paladin. Men så finnes det jo grupper som trenger litt damage også, og da er vel shaman første til å få bli med i gruppen :)

Skrevet

Når open beta starter. ;)

Har hørt andre som sier det bare blir en "Final Beta" nå, de trenger ikke en open beta siden de vet hvor mye serverene tåler fra "US Open Beta". De med prepakken får jo bli med på "Final Beta" så jeg tror godt dette kan stemme.

Siden de kaller det Final og ikke open.

Samme for meg. Jeg har prepack :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...