Gå til innhold

Hva er ditt advarsels-nivå?


MountainRivera

Hvor ligger du?  

388 stemmer

  1. 1. Hvor ligger du?

    • 0%
      250
    • 10%
      71
    • 20%
      35
    • 30%
      7
    • 40%
      7
    • 50%
      5
    • 60%
      2
    • 70%
      3
    • 80%
      1
    • 90%
      2
    • 100+% (kastet ut, så returnert)
      6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
0% her, forresten, og det hadde jeg også før jeg ble brukermod.

Moderatorene skulle selv fått advarsler og midlertidige utestengelser de gangene de brøt reglene syntes jeg. :wee:

Vi bryter da aldri reglene :!:

 

Men seriøst... hvis en moderator bryter reglene, kan han miste moderatorstatus og evt. få advarsel/utestengelse. Det er ingen forskjell her. Så det er bare å rapportere om man mener en moderator bryter reglene.

Lenke til kommentar
0% her, forresten, og det hadde jeg også før jeg ble brukermod.

Moderatorene skulle selv fått advarsler og midlertidige utestengelser de gangene de brøt reglene syntes jeg. :wee:

Vi bryter da aldri reglene :!:

 

Men seriøst... hvis en moderator bryter reglene, kan han miste moderatorstatus og evt. få advarsel/utestengelse. Det er ingen forskjell her. Så det er bare å rapportere om man mener en moderator bryter reglene.

Klart ,men det skal vel mere til enn oss vanlig dødlige vil jeg tro , dessuten om en bruker blir mod så slettes jo hans tidligere advarsler , ifølge de opplysninger jeg har :)

Lenke til kommentar
oppi 80% jeg nå.. best å holde seg på matta fremover..

Du må bare passe på å dra de siste 20 rett før du skal på en ferie alikevel. Som f.x hcis du skal reise bort til sommer'n.

 

Da starter du fresh og uthvilt når du kommertilbake.

 

Anyways, jeg har bare små 10%, awarded for for stor avatar! :roll:

 

Hvor aksepterer systemet i det hele tatt sotre avatarer og skalerer dem ned, dersom de alikevel ikke blir akseptert? :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...