Gå til innhold

DVD-spelar fra Clas Ohlson


Anbefalte innlegg

Nokon som veit kva modell det er Clas Ohlson selger under navnet "Clas Ohlson x-500"? clas ohlson

 

Har ein mistanke om at det kan vere Tendance x-500, men eg er forferdelig dårleg på å lese fransk, og så godt som alt eg finn når eg søker etter Tendance er på fransk.

 

Er i utgangspunktet ute etter informasjon om det er mogleg å endre sone/region på den, eventuelt gjere den sonefri.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Gammel tråd jeg vekker til live her, men spilleren er jo fortsatt til salgs hos Clas Ohlson:

 

384003_X_2004-07-02_093943.jpg

 

Spilleren er produsert av Link Concept og kan sees på deres produktliste her. Spillerens "fulle navn" er altså Link Concept X-500.

Det står forøvrig ikke noe særlig spennende på produsentens side. Dog har videohelp.com litt mer nyttig info, det er blant annet en som påstår at den er region free. Dette stemmer imidlertid ikke per default.

Spilleren tar mp3, divx og xvid, og den kan vise subtitles (velg først subtitle, klikk på subtitle-knappen og spill så av filmen).

 

Hvis noen vet hvordan man gjør spilleren "region free" så vil jeg svært gjerne vite det! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

For interesserte så fikk jeg svar fra Clas Ohlson (takk Gandie!):

 

Hei! Alle spillere som selges i Norge er låst til Region 2. Du kan riktignok gjøre de fleste sonefri, på denne modellen gjør du det slik:

 

 

1. Tryck på "Open".

2. Knappa in "10300" på fjärrkontrollen för regionsfri.

3. Det ska nu stå "REGION:0" i nedre vänstra hörnet på TV:n.

4. Klart. /STS

Region 0 = Regionsfri.

 

Med vennlig hilsen

Kundetjenesten

Clas Ohlson AS

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...