Gå til innhold

Singstar (ikke PS2?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hepp! :p

Noen som vet om det finnes et spill/prog som ligner singstar til pc? Hadde vært helt rått på forschpiel :thumbup:

(Det er jo null prob å ordne to mic-innganger, så det er absolutt praktisk mulig å lage et sånt spill)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har singstar, og erfaringsmessig funker det best til nachspiel... Mange tør ikke å slå seg helt løs før de har mengder med promille i blodet

utrolig vittig å høre sanger man ikke husker at man har sunget

Skrevet
Hepp! :p

Noen som vet om det finnes et spill/prog som ligner singstar til pc? Hadde vært helt rått på forschpiel :thumbup:

Interessant tolkning av "vorspiel". ;)

Jaja, ikke alle har hatt tysk, da.

Skrevet
hvem er det som gidder å sitte hjemme i stua å spille singstar og drikke seg drita!! fritids azzz man må gå på onkelige partyer

Når du blir gammel nok til å ha din egen fest, så kanskje det blir aktuelt ;)

Skrevet
hvem er det som gidder å sitte hjemme i stua å spille singstar og drikke seg drita!! fritids azzz man må gå på onkelige partyer

OT:

Når du blir gammel nok vil du skjønne at en viktig del av festen er å vorse med folk du trives med - for å komme i riktig stemning. Etter det kan man da bort til festen, så er man der, for så å dra på nachspiel. Når du blir litt mer moden vil du se at det ofte er mye morsommere å gjøre det på denne måten enn å henge på fjortissfester.

• 4 måneder senere...
Skrevet (endret)

Jeg bounc'er denne i håp om oppdateringer på emnet... Er fremdeles like klar for et slikt spill til PC :thumbup:

Vennligst se bort fra all BS postet tidligere og hold dere til topic..

*Edit: leifer

Endret av Pedro80
Skrevet

Unødvendig kommentar. Det er snakk om til vorspiel og nachspiel. Men du er kanskje for tøff til å drive med sånt?

Uansett, en kamerat av meg har et slikt program på PC'en som visst passer ypperlig til vorspiel. Jeg kan sjekke med han for å finne ut hva det heter.

• 4 måneder senere...
Skrevet

Jeg bounc'er denne nok engang :blush: i håp om oppdateringer rundt emnet...

Er fremdeles like klar for et slikt spill til PC!

Vennligst se bort fra all BS postet tidligere og hold dere til topic.. :thumbup:

• 5 uker senere...
Skrevet

Du kan jo evnt sjekke ut Ultrastar. De har noe som ligner veldig på singstar. Helt ok, men jeg får ikke min egen stemme i høytalerne. Mulig det kommer etter hvert.

Vet noen hvordan det fungerer å bruke en ps2 emulator? Det kunne jo vært en bra løsning..

Skrevet
Vet noen hvordan det fungerer å bruke en ps2 emulator? Det kunne jo vært en bra løsning..

Har vært inne på tanken.. men ikke prøvd.. kunne jo emulert en Ps2 og kjøpt spillet, men tviler på at pc'en takler den usb-dongelen som følger med..

• 1 måned senere...
Skrevet

Hvor får jeg tak i sanger til Ultra star, du som nevnte det.. leter og leter men finner ikke noe.. har bare den demo sangen som følger med :thumbdown:

Skrevet (endret)
Hvor får jeg tak i sanger til Ultra star, du som nevnte det.. leter og leter men finner ikke noe.. har bare den demo sangen som følger med :thumbdown:

5097670[/snapback]

Så vidt jeg kunne skjønne var dette programmet på Alfa-stadiet enda, så jeg ville ikke regne med å finne noe særlig med sanger til det enda..

Men; ellers et veldig bra konsept, hvis dette blir ferdigutviklet er det akkurat dette jeg var på leting etter :thumbup:

Endret av Pedro80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...