Gå til innhold

Får ikke brent DVD!


Mikkemann

Anbefalte innlegg

Jeg har en DVD Dual layer brenner av typen "NEC ND 3500A". Har også kjøpt noen Dual layer DVD'er av typen "Thats Write DVD+R"

Men uansett i hvilket program jeg skal brenne, får jeg error: Media is incompatible.

Brenneren er flashet til seneste firmware, og programmene de seneste oppdateringer. Hva er det som er galt? Det er krise siden jeg skal brenne en video i jobbsammenheng, og jeg har liten tid igjen!

Hva er feil?

 

På forhånd takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det burde ikke ha noe å si, men på sidene til NEC hvor du laster ned ny firmware til spillern så er det en liste med anbefalte media til brennern.

 

Det virker som brennern liker Verbatim plater best.

 

Er verd et forsøk om ingen andre ting fungerer.

Endret av Lættis
Lenke til kommentar

Last ned DVDInfoPro som jeg sa. Last ned "NecDump_1.0RC1.rar" (Firmware Strategy Reader v1.0 RC1 (by Quikee2)) under "NEC-2500/2510A/3500A Firmware Utils" på den firmware siden jeg tidligere gav link til. Åpne den firmware dere bruker eller vil teste med dette programmet. Velg "Write Speeds" og så "DVD+R9" (som er Dual Layer). Hvis ikke mediakoden dere har funnet med "DVDInfo Pro" for That's Write-platene står der er ikke disse platene støtta i firmware.

 

Verbatime er vel fortsatt dyrt? Der er vel grunnen til at That's Write er kjøpt?

 

Kan dere poste mediakoden dere får opp i DVDInfo Pro for disse That's Write-platene her?

 

Funker det ikke nå så vent på en update av firmware. Platene kan være så nye at de ikke er tatt med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...