Sunhome Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Vis det er noe dere lurer på, eller trenger hjelp til. Kan dere poste det her Jeg trenger hjelp til oppdraget "wrong side of the tracks". Har prøvd ca. en million ganger, får det ikke til. Smoke skyter jo fan så dårlig! Noen som har noen tips, slik at jeg greier dette oppdraget. Begynner å bli en smule lei nå.
Gromle Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Hold deg helt til høyre i sporet ved siden av. Da blir de plukket ned rimelig kjapt. Det er også mulig å hoppe opp på toget en plass etter tunnelen.
Jørgen Sørheim Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Det oppdraget der brukte jeg ett forsøk på. Det er bare å ligge helt foran på høyre side, ikke vingle for mye, og unngå toget som kommer rett før tunnelen.
Sunhome Skrevet 26. november 2004 Forfatter Skrevet 26. november 2004 Det oppdraget der brukte jeg ett forsøk på. Det er bare å ligge helt foran på høyre side, ikke vingle for mye, og unngå toget som kommer rett før tunnelen. Flink du da Har fått det til nå da, takk for svar
Musty Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 hvor langt (i % gjerne) må du spille for å komme til las venturas?
mr. Bjerre Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 hvor langt (i % gjerne) må du spille for å komme til las venturas? Vanskelig å oppgi det i prosent, men du skal være der etter en 30-40 oppdrag
Musty Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 (endret) ville tro det var lettere i prosent siden det står prosent inne på statsene, og jeg hadde vel tatt 47 missions sist jeg sjekket, og da var jeg enda i san fierro.. edit: nå har jeg 27%, og 51 missions... fremdeles san fierro.. Endret 26. november 2004 av Musty
Potetdamen Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 hørt det skal være en kjøre skole i san fierro. Sånn ca. hvor ligger den?
Musty Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 (endret) hvis du står ved "garagen" din, og ser mot togstasjonen, så er kjøreskolen et par hundre meter til høyre, langs veien... blir vel sørover det.. her har du bilde: http://hem.bredband.net/jodu/Drivingsm.jpg edit: om du ikke skjønte det så er S'en kjøreskolen.. Endret 26. november 2004 av Musty
Potetdamen Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 ahh der ja.. må vell ta noen missions før den S'en dukker opp tipper jeg.
mr. Bjerre Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 ville tro det var lettere i prosent siden det står prosent inne på statsene, og jeg hadde vel tatt 47 missions sist jeg sjekket, og da var jeg enda i san fierro.. edit: nå har jeg 27%, og 51 missions... fremdeles san fierro.. Da er det ikke lenge igjen. **************************SPOILER************************ Jeg klarte storylinen på noen og 65 % tror jeg
mikaragua Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 **************************SPOILER************************ Jeg klarte storylinen på noen og 65 % tror jeg Jeg klarte den på 53% ca. Men hadde vel ikke gjort så mye annet enn oppdragene.
Jennifer Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 hvor er det man sjekker hvor mange prosent man har klart?.. ser ikke noe prosent når jeg spiller jeg...
Elendil Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 Vis du gjer det på samma måten som i Vice så trykker du på Start eller der kartet vises så blar du litt... Da står det sikkert progress % eller noko sånt.
0069 Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 (endret) hjelp basketboll balene er borte hvorfor? og er det noen som vet hvordan man for vite hvilken dag er det i San Andreas? Endret 10. april 2005 av 0069
Swafty Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 hjelp basketboll balene er borte hvorfor? og er det noen som vet hvordan man for vite hvilken dag er det i San Andreas? Trykker på L1 tror jeg det var for og se hvilken dag det er i san andreas. Samme plass der hvor du ser hvor mye muskler og stamina og sånt du har.
Jennifer Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 (endret) er på Hijack missionet, der hvor Carl og svogern skal kapre en trailerlignende bil.. men får ikke han svogern til å hoppe.. hjelp!!! ----------- ingen som kan hjelpe meeeg? Endret 15. mai 2005 av Tanya
Complexity Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 når kommer San Andreas til pc? skulle akkurat til å skrive det samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå