Gå til innhold

Problemer med grafikk i cs.

glycerius

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Jeg har dårlig grafikk i cs, det er liksom store firkanter på veggene.

Sjermkortet mitt er Geforce 4 ti 4200.

Trenger jeg nye drivere?? I såfall, hvor finner jeg det??

På forhånd takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grafikkortet ditt "lager" ikke fin grafikk. Det prosesserer grafikken, et godt grafikkort klarer å vise flere bilder i sekundet med fin grafikk enn et dårligere, som vil få lavere fps enn et bedre kort.

Ble litt dårlig forklart men....

Hvis du bare skal spille CS og ikke CS:S så trenger du strengt tatt ikke nytt grafikkort.

Skrevet
ti 4200 er nok litt for dårlig til cs:s!

en kamerat av meg har ti4800se og hos han lagger det!

hmm.. merkelig.. jeg har selv et geforce ti 4200 kort, spiller på CS:S på 1024*768 med alt satt til HIGH, allikevel har jeg en fps på rundt 50..

det kan jo også ha noe å si hva slags cpu/ram du har, jeg har en P4 2.2 GhZ, med 2*512 dual DDR ram..

Skrevet
Jeg har p4 2,4 ghz, cs funket jo som bare det før jeg formaterte.

Noen som har geforce ti 4200 som kan sende driveree, eller har en link??

www.nvidia.com

versjon 66,eller no sånt...

Skrevet (endret)
Har vært på nvidia si side, men fant liksom ikke ut så my :p kan du gi en link til der jeg laster ned ifra?? :p

Takk

akkurat i dette øyeblikk, ser det ut til at nvidia's internett servere er nede, men skal poste så fort jeg ser den er oppe..

EDIT : skriveleif

Endret av dga01
Skrevet

om du tenker på det problemet ditt, det fikser du under configuration av video, den står standard på software, sett den på opengl, om du ikke allerede har gjort dette..

Skrevet
ti 4200 er nok litt for dårlig til cs:s!

en kamerat av meg har ti4800se og hos han lagger det!

... Da har han gjort noe på kanten...

har Ti4600 og spillet flyter så bare det...

Skrevet

For det første: Source engine har en funksjon der det nedgraderer seg etter hvilket kort det er som er i maskinen. Jeg har en maskin med et TI kort, og en med ett Radeon 9800PRO, og forskjellen i FPS er minimal, men derimot så er utseende ganske forskjellig.

Så on-topic: Har du innstallert drivere? Har du sjekket at alt er fysisk i orden (f. eks en vifte som står stille), har du slått på OpenGL mode, eller kjører du på Software. Dette er sikkert feilen din.

*PS, sikkert noen som har sagt dette fra før av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...