Gå til innhold

Multiplayertips for Halo2


roolf

Anbefalte innlegg

Ja, mener også at det var flere poster her tidligere. Har de bare forsvunnet?

 

Forresten, matchmaking på Live er nå oppdatert. De viktigste endringene som jeg kan komme på er:

- Team Slayer som egen matchmaking liste,

- Et party på opp til 8 stk kan joine big team battle,

- Rumble practice er lagt til slik at også gjester kan spille dette,

- Tiden for enkelte matcher er forlenget (10 min for rumble pit) og

- Enkelte småbugs er rettet opp, f.eks. at klokken i enkelte objective spill stanset på 5 sek. og spillet gikk videre helt til et lag vant.

 

Personlig er jeg veldig fornøyd med at team slayer er lagt til. Men siden alle starter som level 1 i team slayer, er det gode mulighet for å få real bank av noen som har level 20 i de øvrige spillene.... Det har jeg prøvd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
EDIT: har funnet en syk gjeng fra usa og spille mot , det er di sykeste spilla , hadde et spill her om dagen på nesten 45 min ,

De sykeste spilla? Vil det si en runde man spiller mot andre eller? Uansett.. Har du navnet på noen av dem?

 

Posten min har forresten forsvunnet fra denne posten :hrm:

er som oftest et eller annet team play med 16 spiller på varierte baner med utrolig rare våpen komboer , f.eks ha med masse tangser og andre store kjøretøy O_O , tar tid da og klare og stjele et flagg

Lenke til kommentar
Jeg liker også best med SMG i venstre hånd og Magnum i høyre hånd. Energy Sword er også bra på små trange baner, men jeg synes det blir for feigt og kjedelig.

Energy Sword på mid ship er bare konge , ingen som har en sjangs ;)

Hvis man går baklengs og plaffer vilt med shotgun, så er det veldig effektivt, om ikke enda mer effektivt :thumbup:

Lenke til kommentar
Dual Magnum er noe av det beste man kan finne. Klarer man å bare skyte headshots med disse dreper man fortere enn det maste annet. Dette kan også brukes på avstand. Å treffe alle skuddene i hodet krever litt trening, men er verdt det når man klarer det...

Nja, jeg sliter litt med at jeg blir fort tom for ammo når jeg bruker dual magnum. Dersom man møter mer enn en motstander blir det jo så mye skyting at magnumene blir tom, og da tar det en evighet å lade. Før ladingen er over blir jeg killed. Derfor foretrekker jeg å kun ha en magnum og ett annet våpen, gjerne plastma pistol/gun eller SMG.

Lenke til kommentar
Dual Magnum er noe av det beste man kan finne. Klarer man å bare skyte headshots med disse dreper man fortere enn det maste annet. Dette kan også brukes på avstand. Å treffe alle skuddene i hodet krever litt trening, men er verdt det når man klarer det...

Nja, jeg sliter litt med at jeg blir fort tom for ammo når jeg bruker dual magnum. Dersom man møter mer enn en motstander blir det jo så mye skyting at magnumene blir tom, og da tar det en evighet å lade. Før ladingen er over blir jeg killed. Derfor foretrekker jeg å kun ha en magnum og ett annet våpen, gjerne plastma pistol/gun eller SMG.

Det er lurt å lade etter hver gang man har skutt, og det er rolig rundt deg. Du må alltid ha fulle magasin når du kommer inn i en en mot en "fight". Da har man 24 skudd til sammen. Klarer man ikke drepe en med 24 dual magnum skudd, får det heller bare være. Jeg bruker ikke halvparten en gang...

Øving gjør mester :p

Lenke til kommentar
Det er lurt å lade etter hver gang man har skutt, og det er rolig rundt deg. Du må alltid ha fulle magasin når du kommer inn i en en mot en "fight". Da har man 24 skudd til sammen. Klarer man ikke drepe en med 24 dual magnum skudd, får det heller bare være. Jeg bruker ikke halvparten en gang...

Øving gjør mester :p

Jo, og det er jo nettopp det som er poenget. Man klarer fint en motstander med dual magnum, men dersom det dukker opp en til slipper jeg opp for ammo før også han er tatt. I rumble slayer er det i alle fall vanlig at motspillere vil storme mot steder det kamp pågår ettersom det ofte er lett å ta en "skadet" spiller.

 

Men dersom man greier å treffe headshots med alle kulene er det sikkert mulig å ta flere motstandere før man må lade.

 

Jeg er forresten helt enig i at man alltid må sørge for å ha fulle magasiner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...