Gå til innhold

Microplex tar inn PSU-merket 'bZerk'


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

har aspire 520 watt med 3 vifter, gikk fra en qtec 300watt(haha sikkert ikke mer enn 150 stabilt) og må si den forskjellen var enorm, får en litt sånn rullende lyd fra viftene når de makser men det hører jeg bare hvis jeg har hodet nærme, har ikke kabindett nå, så skal fjerne litt av lyden med kabbiset jeg får i morgen kombinert med litt isolasjon,

viftene støyer forresten "ingenting" på laveste fart og med litt over kjøler det bra nok selv om det er varmt i rommet ,kjører på litt mer guffe når jeg spiller,

har 4 hd, 2 cdrom amd 64 3000+ 1 rambrikke, 9800 pro masse vifter og lys, og den er veldig stabil,

tror hovedkortet er skyld i konstant 0,3v under på vcore, når jeg tar høyde for det er de tikke noe problem

 

, uten å ha hatt noen krempsuer før, er denne veldig tung og den virker gjennomført, tøft lakkert og, og ledsa løfter utseende veldig( behøver ikke 5000posts på hw for å klare å skru inn leds i en hvilken som helst psu, men denne er som sagt veldig gjennomført). tilogmed pånappen oser av kvalitet da den er orntlig tight og det er brukt en stiv fjær så det "smeller" når man flippern, føles som man driver med "tungt utstyr"

 

er alt i alt veldig fornøyd,

håper dette var til hjelp for noen

Endret av -Bassaddict-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...