Gå til innhold

Microplex tar inn PSU-merket 'bZerk'


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å si det sånn: er det ett eller annet som gjør at bZerk fra microplex er et dårligere valg enn Aspire fra databutikken? Og er det stor forskjell på 500 vs. 520 wattern på databutikken?

 

Tenkte på å kjøpe Aspire fra databutikken, men nå ser det ut som om det blir bZerk i stedet (hvis det ikke er noe på Aspire som er bedre da :roll: ).

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar

Har aspire 500 watt med akryll glass, bråker no inni helvete når viftene går fult, men på laveste overdøver hardisken min den :) den må stå på i over 24 timer for at det skal komme virkelig varm luft ut av den, da er det bare å ha på viftene på fult i 10-20 min, så kommer det kommer kald luft igjen :yes: et veldig bra kjøp

 

foresten, så er bzerk'n knøtte lik aspire'n

Endret av "GROGI"
Lenke til kommentar
Har aspire 500 watt med akryll glass, bråker no inni helvete når viftene går fult, men på laveste overdøver hardisken min den :) den må stå på i over 24 timer for at det skal komme virkelig varm luft ut av den, da er det bare å ha på viftene på fult i 10-20 min, så kommer det kommer kald luft igjen :yes: et veldig bra kjøp

 

foresten, så e bzerk'nknøtte lik aspire'n

Sånn spesifikasjonsmessig akkurat likedann? -Da blir det nok bZerk :)

Lenke til kommentar
Har aspire 500 watt med akryll glass, bråker no inni helvete når viftene går fult, men på laveste overdøver hardisken min den :) den må stå på i over 24 timer for at det skal komme virkelig varm luft ut av den, da er det bare å ha på viftene på fult i 10-20 min, så kommer det kommer kald luft igjen :yes: et veldig bra kjøp

 

foresten, så e bzerk'nknøtte lik aspire'n

Sånn spesifikasjonsmessig akkurat likedann? -Da blir det nok bZerk :)

utsende å spess messig, så kjøp den du føler for. trur ikke du ville ha merket for. eneste er at bzerk har brukt andre vifter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...