Gå til innhold

problemer me innstalasjon av half-life 2!


Anbefalte innlegg

Hadde nettopp innstalert half-life 2 med cd-plater deretter registrert det, men så kom en uendeli lang nedlasting av filer.. det sto i steam i monitor at 86 % amount aquired.. jaja tenkte eg og lot den laste ned over natta. Men så dagen etter når lastinga va ferdi (100% complete) og eg skal starte opp hl2 i offline mode .. så stopper den i load screen og går tilbake i windows :mad: Ka e det som skjer no?? Eg går da på steam, ser etter oppdateringer og finner det her:

 

 

 

A small number of Half-Life 2 customers have been experiencing problems while playing the game, and we have traced these issues to corrupt Steam cache files. We've released a Steam update to help resolve these issues. If you have been experiencing problems such as crashing during gameplay or startup of Half-Life 2, please restart Steam and then click on one of the links below. Steam will then automatically verify your cache files. The verification process will take roughly five minutes to complete.

 

To validate Half-Life 2 click here

 

To validate Counter-Strike: Source click here

 

To validate Half-Life: Source click here

 

We're also investigating a solution for the sound skipping problems a small number of users are running into. We'll have a solution for this as soon as possible.

 

 

Javel tenker eg og sett igangt å kjøre en sånn "To validate Half-Life 2 click here"

 

Når det er gjort så ser eg at steam begynner å laste igjen..Eg går så på monitor og ser et den er tilbake på 89% amount aquired (den var 86 i stad).

 

javel tenke eg, og lar den begynne å laste på nytt, men no går det enda tregere..gikk ifra 89-92% på 4 tima med 56k'en min (60mb+)..det kan jo ikke være normalt..!

DEt vil si at man må laste ned over 200 mb av spille for å spille det eller??

 

dette gjell ikke for cs:source, fordi det gikk helt smurt siden eg kan spille det!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...