Gå til innhold

Elkjøp sin webshop og kundeservice....


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle dele mine sure erfaring fra elkjop.no....
Bestillte den [b]04.11.04 [/b]et stk USB "minnepinne" og betalte med visa, pengene ble trukket fra min konto i løpet av et minutt, helt greit det....Bare å vente på at den ble sendt i posten.

[b]08.11.04[/b] bestemte jeg meg for å sjekke om denne var sendt og evt få pakkespor nr. Prøvde å ringe elkjøps kunde telefon da man ikke har noen ordrestatus på internett sidene dem...Noe som forøvrig er :thumbdown:
Kom fram til en dame som sa at denne ikke var sendt, men skulle sendes avgårde idag, garantert. Dette var vist fordi de ikke hadde varen på lager. Fikk ikke noe pakkespor nr da denne skulle sendes som "brev", noe jeg hadde krysset av for....Alt ok tenkte jeg...

[b]15.11.04[/b] Ikke noe sett, ikke noe hørt. Ringer opp igjen og treffer en fyr som skal sende en purring og lover å ringe meg opp igjen så fort han vet noe.

[b]19.11.04[/b] Fortsatt ikke sett noe til "pinnen", ikke hørt noe fra han som lovet å kontakte meg så jeg ringer opp igjen. Treffer en ny fyr som skal "sjekke det opp" og kontakte meg innen 24 timer. Leser opp telefon nr'et mitt og lover å ringe opp.

[b]22.11.04[/b] Siden det har gått over 24 timer ringer jeg opp igjen, treffer en kar som sier at ordren min er avbestilt og at penger er tilbakeført på VISA kortet mitt, jeg har aldri avbestillt og noen penger har jeg aldri fått...Han sier og at det er tomt på lageret for denne varen.
Ber derfor denne karen sjekke opp dette, han skal maile "internett avdelingen" og lover meg en tilbakemelding ASAP, idag er det [b]24.11.04 [/b]og jeg har i skrivende stund ikke fått noen penger på konto og ikke hørt noe fra elkjøp. Er det mulig?

I tilleg så vil jeg si at ALLE kundebhandlerne har vært skikkelig "lunkne" aldri vært noe hygglige eller hjelpsomme, må dra ordene ut av kjeften på de og hele tiden spørre etter ting som burde vært en selvfølge og opplyse om.
Jobber selv som kundebehandler og må si at dette var stuslige saker....Helt elendig!!! :thumbdown:

Skal maile en kopi av dette til elkjøp og spørre hva i hel*ete de driver med... :mad:

For et drittopplegg! De burde ikke ha lov til selge binders over nettet engang!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke like ille opplevelse som det du har, jeg, men de ligger en del bak Komplett/NetShop for å si det sånn. :)

 

Jeg opplever at det alltid tar 48+ timer å få svar på mail, samt at enkelte mail tydeligvis bare forsvinner ut i intet. Må da purre minst en gang for å få svar, noen ganger flere.

 

Så jeg har handlet mine to produkter hos dem, og det ble med det. Tilbake til NetShop for min del.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Bare et lite forslag:

 

Når jeg ringer for å purre på noe (uansett hvor eller hva) ber

jeg alltid om navnet på den jeg snakker med.

Dersom jeg må purre igjen refererer jeg til den jeg snakket med sist.

Det har hjulpet ved et par anledninger.

 

Forøvrig fortjener Elkjip all pepper de kan få.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...