Gå til innhold

Hvordan er coolpix 2200 i forhold til HP 435?


Anbefalte innlegg

har et HP 435 men synes det er ett skikkelig drittcamera. Er overhodet ikke fornøyd med kvaliteten på bildene. Kan hende fordi jeg er vant til å bruke speilrefleks men...

Noen som vet hvordan nikon coolpix 2200 er i forhold til HP cameraet som jeg har. vet jeg burde gå opp litt i pris, men lommeboka mi er ikke enig. Er bare ute etter et bra festkamera....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nikon Coolpix 2200 er på alle tænkelige måder et meget bedre kamera end HP 435! Hvis du mest bruger det til fester opfylder det nok dit behov, uden du behøver at gå op i pris.

Dog er problemet med næsten alle kompaktkameraer at de har svært ved at tage gode billeder i svagt lys, men det bliver ikke meget bedre ved at bruge 1000-1500,- mere end det Nikon 2200 koster.

Lenke til kommentar

Har HP 433, og er kanonfornøyd med billedkvaliteten i forhold til prisen. Under enkle forhold tar dette kamera mer enn bra nok bilder til familiealbumet. Det er imidlertid ikke kamera for deg hvis du tar mange bilder under vanskelige lysforhold, som f.eks mørke utesteder og festlokaler(blitsen er for svak).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...