Gå til innhold

Hvem spiller Americas Army Operations?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke zzzzant??!!!

Fikk det aldri til å funke skikkelig, men likte det lille jeg fikk spilt....nå er det vel to år siden jeg testa det, så de har sikkert fått fiksa bugs og sånt nå.

Det beste av alt er jo at det er gratis :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

AA er kjempe tøft, gir en så rendyrket stridsopplevelse at en nesten begynner å se grønt :p gamet bare litt, fikk smake bly relativt fort

Skrevet

Veldig bra spill, men er en stund siden jeg har vært innom det nå. Har 51 honor.

Må komme innom serveren deres en gang dsr.nero og spille med norske folk

Skrevet

Eg spiller av og til. Husker bare ikke hva eg het. Spillet er tøft, men operation flashpoint(som eg sitter og ser på nå) slår det grundig vil eg si. mye mye mye mer frihet der! muligens litt for mye da....... :roll:

Skrevet
Eg spiller av og til. Husker bare ikke hva eg het. Spillet er tøft, men operation flashpoint(som eg sitter og ser på nå) slår det grundig vil eg si. mye mye mye mer frihet der! muligens litt for mye da....... :roll:

Skal man først spille litt Flashpoint må man jo avsette 3-4 timer jo! aaaaaaalt for langsomt for meg! AA ruler! Har aldri hadd problemer med "log in"!

[DU]DeAtH_FaNtAsY (56h)

Skrevet
Har aldri hadd problemer med "log in"!

Det har eg. Det hender eg ikkje kommer inn på accounten i sjølve spillet. Det hjelper av og til viss du restarter maskina. :ohmy:

Skrevet (endret)

Jeg spiller Americas Army, da :D

Nicket mitt nå er tozer-nor men skal skite til noe annet snart, blir noe med tozer det også, men må ha clan forkortelse med også :D

Jeg holder forøvrig på å danne en klan, si fra om dere er interesserte da :D

hadde liksom vært litt kult med en skikkelig god norsk klan.

EDIT: jeg har også spilt siden 1.3 :D

Endret av tozer
  • 4 måneder senere...
Skrevet (endret)

Vi er på utkikk etter ny norske spillere i DSR.

Har oxo egen leased official server : 213.228.23.208 Stikk innom ;)

Vi er oxo på irc (For de som bruker dette), #quakenet - dsr.aao.

:thumbup:

Endret av [dsr.nero]
Skrevet

Lenge sidan eg har spelt Americas Army no, men det er eit godt alternativ og det er gratis. Kanskje eg skal laste det ned igjen og stikke innom serveren :)

Skrevet
Lenge sidan eg har spelt Americas Army no, men det er eit godt alternativ og det er gratis. Kanskje eg skal laste det ned igjen og stikke innom serveren :)

:thumbup:

You do that :w00t:

Skrevet

Klarte aldri å registrere meg, så kom ikke lenger enn første trenings mission:-\

Gjør meg ikke så mye, synes ikke det var så morsomt.

Skrevet
Klarte aldri å registrere meg, så kom ikke lenger enn første trenings mission:-\

Gjør meg ikke så mye, synes ikke det var så morsomt.

hvordan kan du vite om det er morsomt når du ikke har prøvd det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...