Jon@s Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 ikke zzzzant??!!! Fikk det aldri til å funke skikkelig, men likte det lille jeg fikk spilt....nå er det vel to år siden jeg testa det, så de har sikkert fått fiksa bugs og sånt nå. Det beste av alt er jo at det er gratis
Husmus Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 AA er kjempe tøft, gir en så rendyrket stridsopplevelse at en nesten begynner å se grønt gamet bare litt, fikk smake bly relativt fort
sdn Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Veldig bra spill, men er en stund siden jeg har vært innom det nå. Har 51 honor. Må komme innom serveren deres en gang dsr.nero og spille med norske folk
Elendil Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Det så er dårligt er at det ofte er problem med log in (account).
Algron Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Hvem spiller Americas Army Operations? Jeg
Elendil Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Jeg og Har spilt siden 1.3 Slå den Gidder ikkje (lol).
Piratpjokken Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Eg spiller av og til. Husker bare ikke hva eg het. Spillet er tøft, men operation flashpoint(som eg sitter og ser på nå) slår det grundig vil eg si. mye mye mye mer frihet der! muligens litt for mye da.......
fjøsmekk Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Skrevet 3. desember 2004 Eg spiller av og til. Husker bare ikke hva eg het. Spillet er tøft, men operation flashpoint(som eg sitter og ser på nå) slår det grundig vil eg si. mye mye mye mer frihet der! muligens litt for mye da....... Skal man først spille litt Flashpoint må man jo avsette 3-4 timer jo! aaaaaaalt for langsomt for meg! AA ruler! Har aldri hadd problemer med "log in"! [DU]DeAtH_FaNtAsY (56h)
Elendil Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Har aldri hadd problemer med "log in"! Det har eg. Det hender eg ikkje kommer inn på accounten i sjølve spillet. Det hjelper av og til viss du restarter maskina.
tozer Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 (endret) Jeg spiller Americas Army, da Nicket mitt nå er tozer-nor men skal skite til noe annet snart, blir noe med tozer det også, men må ha clan forkortelse med også Jeg holder forøvrig på å danne en klan, si fra om dere er interesserte da hadde liksom vært litt kult med en skikkelig god norsk klan. EDIT: jeg har også spilt siden 1.3 Endret 6. desember 2004 av tozer
[dsr.nero] Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 (endret) Vi er på utkikk etter ny norske spillere i DSR. Har oxo egen leased official server : 213.228.23.208 Stikk innom Vi er oxo på irc (For de som bruker dette), #quakenet - dsr.aao. Endret 24. juni 2005 av [dsr.nero]
Elendil Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Lenge sidan eg har spelt Americas Army no, men det er eit godt alternativ og det er gratis. Kanskje eg skal laste det ned igjen og stikke innom serveren
[dsr.nero] Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Lenge sidan eg har spelt Americas Army no, men det er eit godt alternativ og det er gratis. Kanskje eg skal laste det ned igjen og stikke innom serveren You do that
TanglewoodD Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Altså, laggen er der forsatt, har maksimum fps, 50 i ping, men jeg føler ennå at laggen er der. Det er utrolig mange bugs. Men det er jo gratis, så be happy.
Sigga Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Klarte aldri å registrere meg, så kom ikke lenger enn første trenings mission:-\ Gjør meg ikke så mye, synes ikke det var så morsomt.
Anders89 Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Klarte aldri å registrere meg, så kom ikke lenger enn første trenings mission:-\Gjør meg ikke så mye, synes ikke det var så morsomt. hvordan kan du vite om det er morsomt når du ikke har prøvd det?
Adversary Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Jeg spiller det snart hvis noen gidder å fyre opp en lik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå