fjøsmekk Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 (endret) Helluen, lurte nå bare på hvor mange hær som spiller AA, isåfall hva dere mener om det! Kanskje nickene deres oxo! [DU]DeAtH_FaNtAsY Endret 26. november 2004 av psilocybe
Saltnesen Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Jeg spiller, elsker spillet. Kaller meg [sCRUFF]Rainman(NOR) Jeg har 40 honor, dere da?
fjøsmekk Skrevet 23. november 2004 Forfatter Skrevet 23. november 2004 Elsker også spillet, spes pipeline. Har 56 honor....
Flexi Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 jeg gjorde det... men jeg ble lei av at det lagga hele tia
fjøsmekk Skrevet 23. november 2004 Forfatter Skrevet 23. november 2004 Hehe, fordel med linje eller pc som holder da!
BioNor Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Heter =S.O.C=PFC.Bio[NOR], Honor 40, spiller ekslusivt på CSAR. Den laggen Flexi prater om var et server-patch 2.1.0 problem. Det er løst i 2.2.0.
[dsr.nero] Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Bra at det er litt aktivitet på denne fronten. Veldig synd at gamer.no ikke tar opp dette spillet som pr. i dag har ca. 4.2 mill. registererte spillere. Kan det være fordi det er gratis og ikke sponset av selskapene som lager dette? I utlandet er AAO veldig utbredt, og burde vært tatt opp på lik linje med de andre online spillene som f.eks. www.gamer.no tester. AAO kommer gjevnlig med nye oppdateringer, med nye brett, funksjoner diverse endringer som trenges for å gjøre dette til et såpass bra spill som det er i dag. Mvh, [dsr.nero] www.dirtysniper.com
BioNor Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 CS for voksne kaller jeg det:-) Er faktisk med i en klan hvor snittalderen er rundt 30, jeg er 28 og yngst:-) Barnslig gøy:-)
fjøsmekk Skrevet 24. november 2004 Forfatter Skrevet 24. november 2004 Hehe , CS for voksne faktisk.... HATER CS, umulig å konvertere dem til det bedre. Hehe, spilte med to 60 åringer engang. Sinnsykt artig. Håper AAO får de omtalene osv de fortjener! Sinnsykt bra spill!
PoWerFeeD Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Synes AA er rett og slett et kjedelig spill. Lite variasjon med tanke på våpen og maps! Rainbow Six er ganske likt med tanke på grafikk og er like realistisk. Så jeg spiller heller dette om jeg vil ha litt "realisme" over internett. Ellers syns jeg CS, CSZ og CSS er kjekkere om jeg vil ha litt "fart" på sakene. Men men! AA
fjøsmekk Skrevet 24. november 2004 Forfatter Skrevet 24. november 2004 (endret) Syntes personelig da at Rainbow suger, men men.. Ravenshield er artig da, må innrømme det. CS er greit når man skal LAN'e, men syntes det er dritt til alt annet.. AA RULER! Forresten flere maps på AA nå enn på Rainbow Six hvis jeg husker rett. Du må ha spilt tidligre versjoner for det finnes ikke like maps nå! Nå er også AA en Amerikansk kamp "simulator" , eller var, så at man kun bruker m16 osv må man vel bare leve med, personelig er jeg glad man ikke har en drøss med unødvendige våpen. Noen med Xfire forr eks? Endret 24. november 2004 av fjøsmekk
PoWerFeeD Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Rainbow er en serie av spill Raven Sheild og Athens Sword er de nyeste. Å nei, det er ikke mer maps til AA enn Rainbow, heller ikke våpen eller variasjon.. Synes også det er lamt med alle disse testene du må ta. Dette er tross alt ett spill. Greit for lamo våpenfreaker osv som vil gjennom dette for å føle seg som en soldat. Men en gamer skulle hatt valget. Men alle har lov til sine egne meninger, smaken er som oftes som baken. Noen liker roast beef andre liker ost
fjøsmekk Skrevet 24. november 2004 Forfatter Skrevet 24. november 2004 Ikke kom og fortell meg at du ikke hater å være på lag med en masse n00ber? Er en liten grunn for "treninga" da! Du kom deg vel ikke forbi dem engang!? Rainbow six er jo med eller mindre like mye variert. Kanke huske en utebane engang. Å alt skal være så komplisert dær at det blir bare irriterende etterhvert.
PoWerFeeD Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Hehe.. Husker jeg bomma på 1 blink for å bli sniper engang! Så må man høre på alt det "vrælet" han gubben sa, om og om og om og om igjen! Men som sagt.. Jeg foretrekker flere våpen, og liker gameplayet, interfacen og "grooven" til Rainbow bedre.. Skal jeg spille krigssimulator så blir det Flashpoint
fjøsmekk Skrevet 24. november 2004 Forfatter Skrevet 24. november 2004 Hehe, bare å starte Operation Flashpoint gjør meg svett!
Elendil Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Eg spiller litt . Eg synest det er eit ok spill. Men eg synest det er ekstra bra at det er gratis. Nickname: Zefler
Saltnesen Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Ser det er mange ivrige AA entusiaster her. Det syntes jeg er bra. Sifra om noen vil ta en match engang da. Tror jeg er ganske rusten nå selv da
Cera Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Jeg har spilt det noen ganger, men orket ikke og ta den tanksprøven, første opplæringa var grei, men etter det blir det bare merkelig...
[dsr.nero] Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Ser det er mange ivrige AA entusiaster her. Det syntes jeg er bra. Sifra om noen vil ta en match engang da. Tror jeg er ganske rusten nå selv da Stikk innom vår server. ratz.servegame.com. Garantert å finne norske spillere der.
Jørgen Sørheim Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Emnetittel er endret til noe mer beskrivende. Navnet på et spill sier ikke særlig mye om hva tråden handler om. Har du problemer, lurer du på noe om våpenene i spillet, syns du grafikken er rævva.. eller hva?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå