Gå til innhold

Hvem spiller Americas Army Operations?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Helluen, lurte nå bare på hvor mange hær som spiller AA, isåfall hva dere mener om det! Kanskje nickene deres oxo! :D

[DU]DeAtH_FaNtAsY

Endret av psilocybe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:thumbup:

Bra at det er litt aktivitet på denne fronten.

Veldig synd at gamer.no ikke tar opp dette spillet som pr. i dag har ca. 4.2 mill. registererte spillere. Kan det være fordi det er gratis og ikke sponset av selskapene som lager dette?

I utlandet er AAO veldig utbredt, og burde vært tatt opp på lik linje med de andre online spillene som f.eks. www.gamer.no tester. AAO kommer gjevnlig med nye oppdateringer, med nye brett, funksjoner diverse endringer som trenges for å gjøre dette til et såpass bra spill som det er i dag.

Mvh,

[dsr.nero]

www.dirtysniper.com

Skrevet

Hehe , CS for voksne faktisk.... HATER CS, umulig å konvertere dem til det bedre. :D Hehe, spilte med to 60 åringer engang. Sinnsykt artig. Håper AAO får de omtalene osv de fortjener! Sinnsykt bra spill!

Skrevet

Synes AA er rett og slett et kjedelig spill. Lite variasjon med tanke på våpen og maps!

Rainbow Six er ganske likt med tanke på grafikk og er like realistisk. Så jeg spiller heller dette om jeg vil ha litt "realisme" over internett. Ellers syns jeg CS, CSZ og CSS er kjekkere om jeg vil ha litt "fart" på sakene.

Men men! AA :no:

Skrevet (endret)

Syntes personelig da at Rainbow suger, men men.. Ravenshield er artig da, må innrømme det. CS er greit når man skal LAN'e, men syntes det er dritt til alt annet.. AA RULER! :love: Forresten flere maps på AA nå enn på Rainbow Six hvis jeg husker rett. Du må ha spilt tidligre versjoner for det finnes ikke like maps nå!

Nå er også AA en Amerikansk kamp "simulator" , eller var, så at man kun bruker m16 osv må man vel bare leve med, personelig er jeg glad man ikke har en drøss med unødvendige våpen.

Noen med Xfire forr eks?

Endret av fjøsmekk
Skrevet

Rainbow er en serie av spill Raven Sheild og Athens Sword er de nyeste. Å nei, det er ikke mer maps til AA enn Rainbow, heller ikke våpen eller variasjon..

Synes også det er lamt med alle disse testene du må ta. Dette er tross alt ett spill.

Greit for lamo våpenfreaker osv som vil gjennom dette for å føle seg som en soldat.

Men en gamer skulle hatt valget.

Men alle har lov til sine egne meninger, smaken er som oftes som baken. Noen liker roast beef andre liker ost :p

Skrevet

Ikke kom og fortell meg at du ikke hater å være på lag med en masse n00ber?

Er en liten grunn for "treninga" da! Du kom deg vel ikke forbi dem engang!? ;)

Rainbow six er jo med eller mindre like mye variert. Kanke huske en utebane engang. Å alt skal være så komplisert dær at det blir bare irriterende etterhvert.

Skrevet

Hehe..

Husker jeg bomma på 1 blink for å bli sniper engang!

Så må man høre på alt det "vrælet" han gubben sa, om og om og om og om igjen!

Men som sagt.. Jeg foretrekker flere våpen, og liker gameplayet, interfacen og "grooven" til Rainbow bedre..

Skal jeg spille krigssimulator så blir det Flashpoint :thumbup:

Skrevet

Jeg har spilt det noen ganger, men orket ikke og ta den tanksprøven, første opplæringa var grei, men etter det blir det bare merkelig...

Skrevet
Ser det er mange ivrige AA entusiaster her. Det syntes jeg er bra. Sifra om noen vil ta en match engang da. Tror jeg er ganske rusten nå selv da :p

:thumbup:

Stikk innom vår server.

ratz.servegame.com.

Garantert å finne norske spillere der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...