Deadringer Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 noen som veit om det noen gang kommer til å komme en patch/oppgradering til cs:s som gjør at det er mulig å spille mot bots?
DevN Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Kommer vel i hvertall tredjepartsboter. Men er det virkelig ikke nok slike tråder her?
Bear^ Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Turtelrock, som sto bak botene til CS:CZ, jobber vel nå med boter til CS:S. Men det tar vel sin tid å få de ferdig.
Deadringer Skrevet 23. november 2004 Forfatter Skrevet 23. november 2004 tøft! må man kjøpe en ny verson cs:s da eller kan man bare laste de ned via steam?
B4stian Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 tøft! må man kjøpe en ny verson cs:s da eller kan man bare laste de ned via steam? Når botene er ferdig laster man ned install-filen til botene fra siden til utvikleren, så innstalerer man bare den filen også har du boter.. Du trenger ikke gjøre noe med CS:S.
dan1el Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Øhh.. Bare skriv bot_add_ct eller bot_add_t ... For å fjerne: bot_kill/kick Oui oui..
Bear^ Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Øhh.. Bare skriv bot_add_ct eller bot_add_t ... For å fjerne: bot_kill/kick Oui oui.. Kan vel ikke legge til noe som ikke finnes. CS:S boter er ikke kommet ut, men valve har tenkt fremover, og lagt til de kommandoene til den dagen botene kommer. Tror også at du får botene via steam, som en update kanskje. Eller du får den fra turterock sine sider. Man får bare vente og se
dan1el Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Uhm, har du prøvd kommandoene i det hele tatt? Det fungerer som smør her.
Jihadinmymind Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 botter til css følger med i spillet. Bare skriv kommandoene over..
ASDASDKL2131 Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Boter fungerer vel i EMPORiO sine (ulovlige) utgivelser, men ikke i det orginale spillet du får når du laster ned via Steam. Det er hva jeg har hørt iaf. Kan vel legge til at jeg testet ca alle bot_* kommandoer hos meg nå, ingen av de fungerte.
Veritas_ Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Stemmer XoRc. Kun de med ulovlig CS:S versjoner har boter.
Windoge Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Boter fungerer vel i EMPORiO sine (ulovlige) utgivelser, men ikke i det orginale spillet du får når du laster ned via Steam. Det er hva jeg har hørt iaf. Kan vel legge til at jeg testet ca alle bot_* kommandoer hos meg nå, ingen av de fungerte. Men hvor dumme er ikke de botene? Det tar botene 3-4 sekund i den versonen å skyte deg etter de har lagt merke til deg. Turtle Rock står bak botene til CZ, og er i tillegg i gang med å lage samme botene til CSS. Direkte innspill til Turtle Rock angående botene kan dere komme med her: http://www.turtlerockstudios.com/forums/csbot/
Standish Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 må jo bare3 skru opp vanskelighetsgraden med bot_difficulty 5, da bliver det skoi
Windoge Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 må jo bare3 skru opp vanskelighetsgraden med bot_difficulty 5, da bliver det skoi Da blir botene vanskeligere, ikke klokere.
dan1el Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 må jo bare3 skru opp vanskelighetsgraden med bot_difficulty 5, da bliver det skoi Da blir botene vanskeligere, ikke klokere. Øh. Du klager på at botene er dumme... oo---k?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå