Gå til innhold

hva er det beste skjermkort for 2000kr?


-Jp-

Anbefalte innlegg

hva er det beste skjermkortet for 2000kr

 

skal bruke det til hl2,americas army,doom3, farcry, UT2004, halo2(når det kommer), og battlefield 1942 og vietnam,

 

det må ikke koste mer enn 2000kr men jeg kan gå opp til 2500kr

 

EDIT: fixet små feil og sånne ting

Endret av -Jp-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Beklager men klarer ikke dy meg: "det er max 2000kr men kan gå opp til 2500kr"?

 

Da er det vel maks 2500 du er villig til å bruke?

nei jeg vil mest bruke 2000 men visst det er kort som koster 2325kr (eks: skjermkort 2325,-)

og det er bra kort så kjøper jeg det

Lenke til kommentar
JEG ville kjøpt ATI Radeon 9800 PRO 128 MB 256 bits. Mest for pengene, og fungerer utmerket på alle de spillene du ramset opp.

Hvordan får du dette til å bli mest for pengene? Hva med 6800LE kortet som jeg nevnte til 1792 kr? Syns det må være et bedre kjøp på alle mulige måter. Kan du i tillegg åpne noen pipelines er det et enda bedre kjøp.

Lenke til kommentar

Lurer selv på om jeg skal ha et 6600gt eller et billig 6800 le. Prisen er jo lik.

 

Jeg har en p4 2.0 , tror dere denne er så dårlig at en oppgradering av skjermkort vil være liten vits? Noen som har sett noen benchmarks av nyere skjermkort på denne cpu? Har et geforce 4 ti 4400 i dag...

Endret av Erik---
Lenke til kommentar

Hadde tenkt å starte denne tråden selv før jeg fant denne, så jeg lurer og på hvilket AGP-kort til max 2000 som yter best i doom3, hl2, farcry, ut2004 osv.

6800LE har pixel shader 3.0 ikke sant?

Vil ikke 6800LE være kompitabelt med fremtidige spill i større grad enn den aldrende 9800 Pro'en?

Kan noen anbefale noen bestemte kort?

Kommer nok ikke til å prøve å åpne noen pipes med det første.

Har 1 gig pc3200 dual channel og 2.4ghz cpu, vil kunne kjøre Doom 3 og HL2 med veldig bra grafikk.

Hvilket?

Hjelp blir satt pris på! :yes:

Lenke til kommentar

Bra jeg ikke er alene hehe.

Vel, har vel hatt lyst til å prøve ATI en stund nå etter en rekke GeForce MX kort, men har ikke hørt så mye lovord om driverne deres.

9800 Pro var jo en stund tilbake det råeste som fantes, men den er jo ikke like optimert for Direct x 9.C som de nye kortene er.

Så innser vel at jeg kanskje heller burde se på nvidia 6000-serien.

Hvordan er 6600GT sammenlignet med 6800LE i fart?

Hvilket gjør best i hl2 og doom 3?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...