Gå til innhold

14iz nick på MSN


Vicviper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil bare påpeke at jeg ikke har dette problemet i det heletatt, med tanke på at jeg har konvertert fra Microsoft til alt annet som er bra :w00t:

 

MSN er fra MS så det suuuger! :thumbdown:

 

Da bytter man til Trillian :thumbup:

 

Til den av dere som kritiserte Fjortiss var skrevet 14iz: 14iz er en forkorta utgave slik at skada folk som ikke forstår "fjortiss" men må ha det inn med tesje!

 

Så til Han som kritiserte at man skulle skaffe seg venner med korte nick: bryr meg fint lite med tanke på at alle på Trillian har sine ekte navn :)

 

Takker for alle svar og håper flere forstår at de må bytte til Trillian! Microsoft tjener faktisk penger på at dere nerder forran MSN!!

 

Selv har jeg nerdet der for lenge så klager ikke !

Lenke til kommentar

artig at folk tar dette innpå seg. :p Fortsett å spre budskapet til det norske folk.

 

Jeg bruker også trillian, med egene navn. Det var noen på lista mi (som ikke er så ille som de andre som har blitt postet) som tok dette veldig alvorlig, så de gjorde nickene sine verre. Så derfor bytta jeg navn.

 

 

Trådstarter er fjortiss. Derfor har han skrevet 14iz. Han hjalp meg bare med å spre budskapet.

Lenke til kommentar
artig at folk tar dette innpå seg. :p Fortsett å spre budskapet til det norske folk.

 

Jeg bruker også trillian, med egene navn. Det var noen på lista mi (som ikke er så ille som de andre som har blitt postet) som tok dette veldig alvorlig, så de gjorde nickene sine verre. Så derfor bytta jeg navn.

 

 

Trådstarter er fjortiss. Derfor har han skrevet 14iz. Han hjalp meg bare med å spre budskapet.

*Kremt*

 

jeg har i allefall ikke laaange nick ;)

Lenke til kommentar
artig at folk tar dette innpå seg. :p Fortsett å spre budskapet til det norske folk.

 

Jeg bruker også trillian, med egene navn. Det var noen på lista mi (som ikke er så ille som de andre som har blitt postet) som tok dette veldig alvorlig, så de gjorde nickene sine verre. Så derfor bytta jeg navn.

 

 

Trådstarter er fjortiss. Derfor har han skrevet 14iz. Han hjalp meg bare med å spre budskapet.

*Kremt*

 

jeg har i allefall ikke laaange nick ;)

Tråden er ikke laget for å få fjortissene til å forandre seg vel ?

 

Det er uansett umulig.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er greit med litt lange navn jeg, bare de ikke blir for dumme som Mr. X så meget pent presenterte.

for eksempel "Gunnar - Jeg har fått HL2" synes jeg er greit.

"janosch - (l) MarioKart! HURRA" er også greit etter min mening.

 

 

"}-=Scott=-{ Jg r kewl atm, bcuz jg r 1337 (L)(B)(T)(b)(t)®(u)(bah), Martin du stjal viskelæret mitt, din feite pingvinpatte, dodo er alllmektig åløøø lzm" derimot, er kanskje heller på randen til å være en kriminell handling :p

Lenke til kommentar
Takker for alle svar og håper flere forstår at de må bytte til Trillian! Microsoft tjener faktisk penger på at dere nerder forran MSN!!

Fra et stort, ubrukelig program til et annet? Hvorfor det?

Prøv Mercury, du!

 

Og penger... hvordan skal MSN ellers holde serverene sine oppe? Luft og MS-hat vil ikke holde dem oppe, bare så du vet det!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...