Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

3Com VS. PHILIPS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ville heller satset på pakken fra 3Com. De er anerkjente, og har for det meste levert gode produkter.

3com var anerkjante, og har for endel år siden levert bra produkter, desverre er de bare en skygge av seg selv i dag, og ofte en dyr skygge også. Når det er sagt, så er de ikke dårlig på forbrukerfronten, og om de er billige, så er det et ok valg.

 

AtW

Lenke til kommentar

Har null erfaringer med Philips burken bortsett fra at en av naboene mine har en usikret sånn en stående og putre. Var innom en dag her og kikket på firmwaren, og denne var vesentlig bedre (som i flere muligheter) enn 3COM sin.

 

Ellers så kan jeg fortelle at jeg har installert 20+ av den 3COMen, og hittil bare hatt problemer med èn. Da var det PSUen som døde.

 

-KJ

Lenke til kommentar
3com suger på "bedriftklasse" switcher og den slags, men tror de er ganske ok på "forbrukerklasse" produkter.

 

AtW

cisco til bedriftsklasse.

3com eller linksys til hjemmebruk.

Hehe, blir dyrt om du skal stappe Cisco overalt også :)

 

AtW

Hvis du da ikke kjøper gjennom en bedrift med rabattavtale. Da synker prisen på Cisco-utstyr drastisk.

Lenke til kommentar
3com suger på "bedriftklasse" switcher og den slags, men tror de er ganske ok på "forbrukerklasse" produkter.

 

AtW

cisco til bedriftsklasse.

3com eller linksys til hjemmebruk.

Hehe, blir dyrt om du skal stappe Cisco overalt også :)

 

AtW

Hvis du da ikke kjøper gjennom en bedrift med rabattavtale. Da synker prisen på Cisco-utstyr drastisk.

Fortsatt dyrt å bruke cicsco til alt kant-utstyr o.l. Rabatter får du jo uansett hvilken produsent du kjøper av.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar
Ja, men Cisco vil ikke at privatpersoner skal kjøpe deres utstyr. Derfor priser de opp produktene sine kraftig, og innfører kjemperabatter for bedrifter. Disse rabattene kan være opptil 60% av veiledende pris, avhengig av hvilken kundestatus bedriften har.

Ja, jeg vet dette, men det er forstasatt dyrt for "lavt" utstyr, og andre bedrifter har tilsvarende rabatter.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...