Tonickup Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 ville bare vise alle HL2 fans en skin til WMP 9 series HL2 skin eg har den og synst den var litt stili
Zeph Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Har lite/ingenting med CS å gjøre. Derfor har du "Report" knappen.
Tonickup Skrevet 22. november 2004 Forfatter Skrevet 22. november 2004 Har lite/ingenting med CS å gjøre. ååå.. den vart lagt på feil plass... kan en moderator flytte den til Half-Life?
DevN Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 (endret) Kjører WMP med standard skinnet. Er kanskje litt "kjedelig", men jeg foretrekker alt helt enkelt, f.eks. ensfarget skrivebordsbakgrunn. EDIT: "Kjører Windows med standard skinnet" - haha. EDIT2: "Kjører Winamp med standard skinnet" - haha igjen, hva går det av meg? Endret 22. november 2004 av DevN
Plomma2 Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 (endret) EDIT: "Kjører Windows med standard skinnet" - haha.EDIT2: "Kjører Winamp med standard skinnet" - haha igjen, hva går det av meg? HAH! Jeg er ikke alene! I'm so happy Endret 22. november 2004 av Plomma2
Mala Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 EDIT: "Kjører Windows med standard skinnet" - haha.EDIT2: "Kjører Winamp med standard skinnet" - haha igjen, hva går det av meg? HAH! Jeg er ikke alene! I'm so happy Næemen tror eg har funnet mine brødre her på forumet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå