Gå til innhold

6630 leveringen er stoppet av telenor!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel den ene og alene grunnen til at Dangaard og Telefast er tett knyttet opp til Telenor. For å kjøpe av disse leverandørene så må man være godkjent Telenor forhandler.

Andre leverandører har vel fritt leide ? Eller har Nokia gjort avtale med Telenor også. Da vet jeg ihvertfall hvilke mobilmerke som jeg aldri kommer til å kjøpe mer.

 

At noen på dette forumet er så utrolige ikke smarte og kjøper telefon med telenor abonnement, da fortjener de å ikke få telefonen sin. heia Norge!

Lenke til kommentar

se på sonyericsson og vodafone.... det er MANGE merker som gjør det i utlandet.. forskjellen her er at denne også i nær fremtid vil slippes som 'simfri' telefon. Om et Selskap vil skape blest om sitt nett og samarbeider med en produsent for å få det til maksimalt er jo helt reint. At Telenor var den første er jo Netcom og 3' sin feil... :)

Lenke til kommentar
Det er vel den ene og alene grunnen til at Dangaard og Telefast er tett knyttet opp til Telenor. For å kjøpe av disse leverandørene så må man være godkjent Telenor forhandler.

Andre leverandører har vel fritt leide ? Eller har Nokia gjort avtale med Telenor også. Da vet jeg ihvertfall hvilke mobilmerke som jeg aldri kommer til å kjøpe mer.

 

At noen på dette forumet er så utrolige ikke smarte og kjøper telefon med telenor abonnement, da fortjener de å ikke få telefonen sin. heia Norge!

vil det si at jeg kan få telefonen via forhandlere som selger for netcom,tele2 og telenor?

Lenke til kommentar
fra Telefast:

 

Subject: SV: Nokia 6630

 

 

Er stoppet av Telenor Mobil. vet ikke når vi får lov å slippe de ut

 

 

------------------------------------

 

denne mailen bekrefter også dette.

Hva var det jeg sa... :ermm:

 

Skrev jo dette for over to uker siden!!! (les. UMTS vs 6630)

 

Telenor driver et diktatur, mens Netcom er for feige til å utfordre... :tease:

Lenke til kommentar

Dette står på forsiden på 123tele.no i dag;

 

Nokia 6630 kommer ..... snart .....

 

Nokias nye Symbian-baserte 3G-telefon er rett rundthjørnet - den skulle kommet mandag 22/11, men Telenor holder den igjen. De skal slippe den ut på markedet så fort de har lansert 3G-nettet kommersielt. Vi kommer tilbake med mer info så fort det er tilgjengelig.

 

Hmmm...skikkelig irriterende av Telenor å finne på sånt tull!

Lenke til kommentar

Ringte Telenor. 3g kommer ikke til å bli kommersielt åpnet før i desember. De visste ikke nøyaktig når i desember det kom til å bli...

 

Det vil i tilfelle si at telefonene blir holdt igjen minst en uke, trolig lengre.

 

Jaja, det er deres tap. Jeg får dekket mobil av jobben, men da må jeg kjøpe nå straks - og da blir det SE S700.

Lenke til kommentar

- UMTS-telefoner må tilpasses til nettet de skal brukes i og Telenor har derfor valgt å starte med en telefon de har fått testet grundig - Nokia 6630. Vi har en slik telefon til test. Telenor har utstyrt den med en egen knapp som leder til en tjenesteportal, men der ligger det foreløpig ikke noe, forteller Enger til digi.no

-------------------------------------------------------

 

det er det jeg har sagt hele tiden. 6630 kommer med branding

Lenke til kommentar

Telenor har lovet å lansere UMTS før jul, så det kommer nok en julenisse med 6630 til alle oss snille barn :) Har lekt litt med telefonen selv, og den ser særdeles bra ut. Det fokuseres ekstremt mye på foto/video, men jeg kan love at den kan mer... Hvis jeg er den første til å få den skal jeg komme tilbake med mer info om herligheten.

Lenke til kommentar

Jeg sendte en mail til best-buy.com der jeg har bestilt min tlf.

jeg spurte om det var sant at telenor hadde stoppet den. og når de fikk den inn. da fikk jeg svaret:

Hei,

Det er ikke stoppet opp noe hos telenor, den har ikke kommet inn på lager hos

vår leverandør enda. Den er forventet og komme inn iløpet av neste uke står det

der nå.

så i følge denne mailen så har ikke telenor stoppet noe hos leverandør iallefall!

da håper jeg bare den kommer inn i neste uke! :D

Endret av SkorpuZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...