Gå til innhold

Bluescreen i alle spill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp!

Når jeg skal spille, går det ca. 10 minutter og så får jeg en bluescreen.

Jeg har prøvd med forskjellige spill nå, Farcry, Doom3, Alien Vs Predator2 og Kabal!

alle klikker etter rundt 10 min :cry:

(Jeg har prøvd å klokke ned, men jeg får fortsatt bluscreen.)

Jeg setter stor pris på hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Hvis du spesifiserer litt mer hva problemet går i enn bare "Bluescreen" er det større sannsynlighet for at noen her kan hjelpe deg. Hvilken feilmelding får du? Der står det ofte noe info om drivere el lignende som kan være til hjelp.

Skjer det bare når du kjører spill, eller skjer det også ved bruk av andre programmer? Siden du nevner kabal, antar jeg at det også skjer i "vanlige" windows programmer?

Kan nesten høres ut som om du har et problem med minnet.

Skrevet

Litt vanskelig å beskrive feilmeldingen, skjermen blir _bare_ blå, uten tekst.

En annen ting jeg kom på nå, ca. 0.5 sekunder før alt henger seg, hører jeg en slags klikkelyd i pcn. (den ligner på den som kommer når man slår av pcn)

Skrevet

har nettopp hatt bluescreen prob. Fikk bluescreen rett etter at jeg skulle starte et spill. prøvde sim city4, baldurs gate II og IceWind Dale. Alle spille fikk jeg bluescreen på. Fikke ikke sett hva som stod der heller før maskinen reboota. Det som hjalp var at jeg slo av brannmuren. Takk gud for at jeg nå får spilt BGII!!! Det skjedde kun med litt "eldre" spill.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...