Hr. Jenssen Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Rainbow six spillene der tåler du like lite som fienden å det er gode spill, vist du vil ha et bra ww2 spill så spill hd2, har gått lei cod å medal of honor, er for teit, aien suger å alle tåler 200 skudd, vil ha mere realisme, DOD derimot er sinnsykt bra online spill:D DOD er et multiplayer spill.
Laserlasse Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Etter å ha regelrett blitt misbrukt av spillbransjen når det gjelder gode singelplayer FPS spill fra 2 verdenskrig, er det nå på tide å spørre seg: "Når kommer det første gode FPS fra WW2?" Hidden and Dangerous 2? Det er vel ett av de desidert beste FPS'ene som har kommet ut i det siste. Riktignok noen bugs der, men med tanke på setting, fortelling og gameplay er det virkelig en klassiker. Men du var gjerne på jakt etter et med "rent" FPS spill uten lag, strategi etc?
Desdichado Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Hidden and Dangerous 2? Det hadde jo jeg glemt da, det er jo helt konge! Har du ikke spilt det så burde du skamme deg. Har forresten kommet en addon pakke til det også vel?
SpinNdre Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Hidden and Dangerous 2? Det hadde jo jeg glemt da, det er jo helt konge! Har du ikke spilt det så burde du skamme deg. Har forresten kommet en addon pakke til det også vel? Jepp, Sabre Squadron
Thor_F Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Usj, ble kjempeskuffa av H&D2. Bestilte det utelukkende pga. gode omtaler her i forumet, heldigvis kostet det kun vekslepenger. Det store minuset i mine øyne var kontroll-systemet - det var jo über-klønete. Gutta mine døde mens jeg gikk meg vill i meny-jungelen. Utvilsomt et ambisiøst spill, men dårlig brukervennlighet førte til mye frustrasjon.
Hr. Jenssen Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Usj, ble kjempeskuffa av H&D2. Bestilte det utelukkende pga. gode omtaler her i forumet, heldigvis kostet det kun vekslepenger. Det store minuset i mine øyne var kontroll-systemet - det var jo über-klønete. Gutta mine døde mens jeg gikk meg vill i meny-jungelen. Utvilsomt et ambisiøst spill, men dårlig brukervennlighet førte til mye frustrasjon. AI'en er heller ikke særlig god, og det duger ikke i slike spill, hvor AI'en SKAL være god!
Sigga Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 BF holder lenge for meg...Men best liker jeg krigsfilmer fra WW2, sånn som for eksempel Saving Private Ryan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå