Thunder1 Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Noen som vet når,hvor og hvordan funmaps blir tilgjenlige på SOURCE? ER hypp på å spille noe anna enn de_dust2 og aztec!! :sleep
Goebbels Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 cs_italy var jo vakkert i source da. catch har jo fun maps til 1.6, så de kommer vel til soruce også vil jeg tro. noen som vet om noen norske servere forresten?
Thunder1 Skrevet 19. november 2004 Forfatter Skrevet 19. november 2004 So true... ak_colt og snow også :cry
Hr. Jenssen Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 So true... ak_colt og snow også :cry Slike maps blir jo omtrent likedan som de var på 1.6, siden de ikke hadde noen objekter. Det vil heller ikke passe med noen flyttbare objekter i en eventuell "oppfølger" av disse maps'ene. Men det hadde jo vært kult om noen moddere hadde fiksa et slikt map. Aim_ak-colt kan dessuten lages av ALLE (med bitte litt erfaring).
Istapp Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 jeep_athon eller va den heter nå igjen er morsom
Newt32 Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Tror nok det kommer fun_maps etterhvert. Bare å vente...
Hr. Jenssen Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Tror nok det kommer fun_maps etterhvert. Bare å vente... Jeg VET at de kommer, men jeg sier bare at de ikke vil være mye forandret fra originalene. Det hadde ikke passet med masse objekter der, likevel.
MrLee Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 en ny versjon av iceworld2k tro mot originalen takk, gjerne med litt tillegg, men ikke for mye.. den versjonen av iceworld jeg har sett like jeg ikke...gangene i midten var ALT for trange og sånn...pluss at våpnene du plukka opp bare hadde ett clip...:/... mulig det var ett "beta" map da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå