Gå til innhold

XP Desktop's (Post dine desktop's her!) *ny*


Anbefalte innlegg

Her er da mitt desktop, driver å mekker på den nå, men trenger litt hjelp. :innocent:

 

Hjelpen trengs her!

 

post-55354-1160053336_thumb.jpg

 

EDIT: Ettersom posten som egentlig skulle vært i linken over ikke fungerer så skriver jeg hva jeg trenger hjelp til her i stedet for. :)

 

Har modifisert litt på skrivebordet mitt igjen, men nå har jeg støtt på litt problemer.

 

Det jeg lurer på er:

 

1. Lastet ned et Rainmeter skin, men det er så lite? (Sjekk bildet) Det er jo umulig å kunne lese hva det står på fler av informasjonsboksene, er det muligheter for å forstørre disse boksene? Gjennom .txt dokumenter eller noe lignende?

 

2. Samurize brukes, men ka man også laste ned skin til dette programmet? Her trenger jeg dog bare skin til tv-oversikten.

 

3. Den stygge, grønne start-linja er litt i veien, men hva kan gjøres for å skifte farge på den og eller bytte den?

 

På forhånd, takk for svar. Håper på respons.

Endret av Teds
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det jeg lurer på er:

 

1. Lastet ned et Rainmeter skin, men det er så lite? (Sjekk bildet) Det er jo umulig å kunne lese hva det står på fler av informasjonsboksene, er det muligheter for å forstørre disse boksene? Gjennom .txt dokumenter eller noe lignende?

 

2. Samurize brukes, men ka man også laste ned skin til dette programmet? Her trenger jeg dog bare skin til tv-oversikten.

 

3. Den stygge, grønne start-linja er litt i veien, men hva kan gjøres for å skifte farge på den og eller bytte den?

 

På forhånd, takk for svar. Håper på respons.

7006401[/snapback]

 

1. Der kan jeg ikke svare deg sikkert...

 

2. Det gjør du selv i config editoren, hvis det bare er tv-guiden det skal være til. Hvis du trykker på en linje i editoren og trykker på display, kan du gjøre om på det meste! Du kan gjerne spørre hvis du trenger et litt dypere svar.

 

3. Det skal ikke være noe problem! Last ned UXTheme-patchen som gjør at windows godtar usignerte themes. Så må du finne deg et theme (style), og du finner noen her (Deviantart.com, i skrivene stund virker ikke den siden som den skal, det har vært ganske mye trøbbel med sidene i det siste) og her! (customize.org)

Lenke til kommentar

Hehe, ja ble fornøyd med den scannen. Holder på med å lage en ganske stor samling highres bilder (av typen wildlife art) som jeg skal utgi litt senere, mange gode bilder har det blitt gitt.

 

Her er to bilder fra denne samlingen (ink dette bilde) som ble meget bra etter min mening.

 

http://www.animalpicturesarchive.com/view....id=2&did=313929

 

http://www.animalpicturesarchive.com/view....id=2&did=313940

 

Klikk på selve bilde for å få fullversjonen av bilde i sin originale oppløsning.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

 

 

Mitt for øyeblikket.

 

Skin: Mac OSX Aqua @ Windowblinds

Musepeker: 3D fra MS

Wallpaper: Speilet Eddie Izzard

Systemovervåkning: Selvkonfigurert Samurize

Taskbar finnes ikke.

Programkjøring: Launchy

Mac-ikoner med IconPackager

 

 

EDIT: La til et bilde som illustrerte hvordan det ser ut og hvordan det er i bruk. :)

Endret av Marley
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Her har vi min nåværende desktop, triplescreen, 2 skjermer på boksen, og en virtual takket være Maxivista <3

 

Kjører forøvrig LiteStep (med egenlagd theme, bildet er dog ikke helt uptodate, lagt til mere stats på rainmeterbaren til høyre. Både rainmeter og rainlendar kjøres i litestep så ingen ekstra prosesser og noe mindre minnebruk)

Har også screenshots gående helt tilbake til 2001 på http://haxx.no/div/screen/ :)

 

061216-t.jpg

 

Edit: Har nå oppdatert LiteStep-themet mitt, sånn at det ikke bruker hverken Rainlendar eller Rainmeter, selvsagt, har lagt til funksjonene jeg brukte på en annen måte, og takket være det bruker nå LiteStep'n min 5mb mindre minne ^^;

Endret av arthoz
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...