TCi Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Skrevet 7. februar 2005 Helt enig Magnus, spillet blir så mye bedre når ikke alt kommer inn med teskje, men blir servert i form av små indisier som man selv må koble sammen til helheten i historien. Er helt enig med co2, det kan hende vi alle blir overaska når neste spill kommer, og historien haller i en helt annen retning enn noen hadde trod. Dette er også med på å gjøre Half-Life 2 bra, alt kan skje, forvent alt. Half-Life serien, forvent det meste
Guybrush LeChuck Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 (endret) hele half life historien finnes på: http://fragfiles.org/~hlstory// dette er bekreftet av valve selv til og være nesten helt nøyaktig TCi, har du funnet mye av infoen her? mye bra info her inne også, og bra jobbing av TCi! Endret 17. mars 2005 av uberdogleg
TCi Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Skrevet 20. mars 2005 hele half life historien finnes på: http://fragfiles.org/~hlstory// dette er bekreftet av valve selv til og være nesten helt nøyaktig TCi, har du funnet mye av infoen her? mye bra info her inne også, og bra jobbing av TCi! Noe har jeg lest der ja, men bare biter jeg ikke helt fikk til å stemme. Stort sett så har jeg bare spilt spillene en del og diskutert ting på forskjellige forum. Takk for den!
TCi Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Skrevet 14. juni 2005 Nei, men Half Life 2 - Aftermath kommer i sommer. Handlingen fortsetter der HL2 slapp. Gleder meg!
howzer Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Lurer på hvordan jeg har klart å ikke få det med meg Synes likevel det er unødvendig av Valve å lyve: "The reason we're able to do this, and why it's so exciting is because of Steam. If we were doing this without Steam we'd have to put it in a box, we'd have to start figuring out shelf space over a year beforehand. You'd see it six years from now." Seks år uten Steam? På tide at Valve skjerper deg. De må slutte å lyve til kundene sine og behandle dem som dritt (online-aktivering for offline-spilling).
howzer Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Det hjelper sikkert hvis man ikke har tilkobling til nettet...
stengah Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Synes likevel det er unødvendig av Valve å lyve: "The reason we're able to do this, and why it's so exciting is because of Steam. If we were doing this without Steam we'd have to put it in a box, we'd have to start figuring out shelf space over a year beforehand. You'd see it six years from now." Seks år uten Steam? På tide at Valve skjerper deg. De må slutte å lyve til kundene sine og behandle dem som dritt (online-aktivering for offline-spilling). Tror ikke det var ment som en løgn, men heller bare en stor og åpenbar overdrivelse.
howzer Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 De har sagt det før - at uten Steam tar spill mange år for a havne i hyllene. Vi vet jo bedre. Hvis det var så åpenbar overdrivelse, hva var poenget med den, og hvorfor gjentar de det?
co2 Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Hvis du er et så stort kjeni og vet dette, hvorfor bry seg? Alle utviklere pleier å overdrive
howzer Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Dette handler om hvordan Valve har oppført seg mot kundene sine, en oppførsel som ikke tyder godt for fremtiden
Bertelsen Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Det er pga STEAM jeg ikke har kjøpt HL2 enda.. Internett linjen er altfor treg, men skal kjøpe den til imorgen, å se om det funker med offline etter å ha registrert den på nett..
Sirslask Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 i starten på hl2 snakker en fyr om city14 som forkotes c14 som er en tests om hvor gamle ting er og jeg leste tiligere i denne tråden om at g-man er gørdon om flere år kansje noe der og det står c14 i start bildet av hl1 gleder meg til aftermatch.sove uttafor elkjøp*
DurinVIII Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Hvorfor i alle dager skal du sove uttafor elkjøp, spillet er bare tilgjengelig via Steam
Sirslask Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 heg har hl2 hinbook da så den står det mye i men ikke mye om g-man men hva vil dere vite
asad Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 heg har hl2 hinbook da så den står det mye i men ikke mye om g-man men hva vil dere vite Jeg vil vite alt om G-man.
Sirslask Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 heg har hl2 hinbook da så den står det mye i men ikke mye om g-man men hva vil dere vite Jeg vil vite alt om G-man. (direkte oversatt fra boka)g-man er en mystisk agent som kansje eller kansje ikke reprensenterer rouge* goverment*. han har en gravelly, mocking* stemme som tends to put emphasis i rere steder en setmme som går fort og sakte unprdictably*, as han ikke er komfortabel med mensekelig speech* *vet/husker ikke hva er fornoe
baltie Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 heg har hl2 hinbook da så den står det mye i men ikke mye om g-man men hva vil dere vite Jeg vil vite alt om G-man. (direkte oversatt fra boka)g-man er en mystisk agent som kansje eller kansje ikke reprensenterer rouge* goverment*. han har en gravelly, mocking* stemme som tends to put emphasis i rere steder en setmme som går fort og sakte unprdictably*, as han ikke er komfortabel med mensekelig speech* *vet/husker ikke hva er fornoe Jeg har forsøkt å oversette resten for deg: G-Man er en mystisk agent som kanskje eller kanskje ikke representerer en uavhengig regjering. Han har en alvorlig, hånende stemme som har en tendens til å legge trykk på rare steder, en stemme som uforutsigbart går fort og sakte, fordi han ikke er komfortabel med menneskelig tale. Og det var ikke mye der vi ikke visste fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå