Gå til innhold

Arghh, for mange spill, for liten tid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

OK, dette er bare for å få ut litt frustrasjon, men men. Det er vel lov det og.

Jeg må inrømme at jeg har lekt med dataspill i ganske mange år, de siste 17-18 årene faktisk. Det har selvfølgelig gått opp og ned på mange diverse systemer, og jeg er sikkert en gammel gubbe samenlignet med mange av dere.

Mine interesser har også alltid holdt seg på det med datamaskiner og ikke konsoler. Bortsett fra litt duckhunt har alltid konsoller vært noe som jeg har gått relativt fort lei av. Vet ikke helt hvorfor, men tror jeg føler ofte litt mangel på styring pga av noe jeg stort sett synes er dårlige kontrollere. Mulig det også kunne vært litt anderledes hvis jeg hadde tid og satt meg ned og lekt litt mer, men der er ihvertfall poenget mitt her. Tid!

Tid! Tid! Tid!

Hvor forsvinner den.

Det begynner faktisk å bli en liten stund siden jeg syntes jeg hadde for liten tid til å spille dataspill, men nå er den borte igjen. Jeg kan ikke huske sistgang jeg hadde så mange glimrende spill ligende å vente på å bli spilt. Nå har jeg Half-Life 2, Total War: Rome, Warhammer 40k: Dawn of War (tror det heter det, har egentlig ikke hatt tid til å titte på det enda), World of Warcraft (beta, som jeg ikke rekker å spille) og nå snart Vampire the Masquerade. Og endel spill jeg ser at antagelig ikke dukker opp om lenge som Knights of the Old Republic 2 og GTA: San et eller annet. Og det kommer sikkert mange andre som jeg ikke har registrert på radaren, ser det ligger en del å venter på meg i butikken og, men som jeg ikke har samvittighet til bare å handle inn for å sette dem i hylla.

Og det er med litt ergelse at jeg ikke rekker å spille dem da jeg faktisk synes det er morsomt. Før, når jeg var yngre manglet jeg penger til spillene, men klarte alltid å finne tid til dem, men nå har jeg pengene men ikke tiden.

Sukk, det er synd på meg!

:hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er jeg ganske heldig for øyeblikket, jeg som ikke har jobb og massevis av fritid.

Men da blir det akkurat som deg når du var liten,ikke penger til spillene.

Skrevet

Jaja, det kan snu seg fort.

Har fått permiteringsvarsel tidligere, men ikke vært permitert enda. Men nå kan det virke som jeg blir permitert til uka. Er berørt som en tredjeperson i heismontørstreiken, og siden flere montører ble tatt ut i lockout fra tirsdagen av kan det være jeg blir permitert.

Men det får heller være, jeg støtter montørene sin sak. Så da får det heller bli som det blir. Kanksje jeg har litt bedre tid til å leke med datamaskinen. Og kanskje jeg får litt bedre tid til å lese til eksamen. Har litt studie ved siden av jobb som snart har eksamen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...