bjovaar Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Er CounterStrike inkludert i Half Life 2 ? Eller er HL2 kun å krige mot PC-styrte monster fra verdensrommet ?
a_sondre Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Det var det til meg. Kjøpte den på elkjøp sine hjemmesider for 299,-
anon12234 Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 så hvis at jeg stikker bortpå elkjøp i morra så får jeg med cs source også?
Khalifen Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 så hvis at jeg stikker bortpå elkjøp i morra så får jeg med cs source også? Ja, det får du.
Djevlen Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 JA! Så vanskelig dette skulle være da... Dessuten har dette forumet en søkefunksjon.
b-real Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Hei og velkommen til forumet bjovaar Vi har en egen Half-Life kategori som du finner her. Jeg flytter posten dit, så threaden havner der den hører hjemme Og til dere som "kjefter" på threadstarter så ber jeg dere ta hensyn til at det er en ny bruker som mest sannsynlig ikke er like kjent med forumet som dere er
Demantios Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 er det ikke sånn at hvis man kjøper hl får man laste ned cs gratis?
havfal Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 er det ikke sånn at hvis man kjøper hl får man laste ned cs gratis? er ikke akuratt det jeg har hørt, har hørt at det følger med på cd'n eller hav det var, så er det bare å registrere cd-key'en og sånnt så kan du spille PS! siden jeg ikke har kjøpt spillet enda, er dette basert på ting jeg har hørt, ikke erfart
Bruun Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Når du kjøper HL2 får du med CS Source på dvd'n. I tillegg kan du laste ned CS, Half Life, Day of Defeat og Opposing Force (+ noen andre småting) gratis fra Steam. Ferdig med den saken
Sunims Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Når du kjøper HL2 får du med CS Source på dvd'n.I tillegg kan du laste ned CS, Half Life, Day of Defeat og Opposing Force (+ noen andre småting) gratis fra Steam. Ferdig med den saken jeg får ikke til å laste ne noe , bare hl2 og source
MrLee Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Thompzen har sannsynligvis kjøpt HL2 Silver/Gold pakken via Steam? Der får man nemlig det. Men jeg tror Retail versjonen av HL2 tilsvarer "bronze" utgaven, ja?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå