Gå til innhold

[GTA]Vigilante mission som løser seg selv


Anbefalte innlegg

En artig GTA historie:

 

Hadde en kompis innom i går som spilte GTA:SA. Han rappet en politimotorsykkel og kom "tilfeldigvis" til å starte Vigilante Missions. Han hadde ikke til hensikt å løse noen av de, men nedtellingsklokka gikk og han kjørte ut av byen. Etter 2 min stod det plutselig "Threat Eliminated $50". Etter 1 min til skjedde jaggu igjen "Threat Eliminated $100". Slik fortsatte sucidale kriminelle å kjøree seg selv i hjel eller ble drept av andre kriminelle mens vi har langt unna. Det hele stoppe på level 5 og $800. Vi hadde ikke gjort en dritt. Bare cruisa rundt på landet med politimotorsykkel og Vigilantemissions var startet og gikk av seg selv. :D

 

Noen andre som har opplevd noe lignende? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en kamerat som sier at hvis du tar Vigilantemission, stopper kjøretøyet utenfor en resturant og går inn i den røde markøren får du vigilantemission passed. Så kan du gå ut i bilen igjen og gjøre det samme igjen. Sånn kan du holde på så lenge du vil. (Går ikke med motorsykkel.)

 

Jeg har ikke prøvd det selv, fordi jeg liker ikke sånne "juksemetoder". :no:

Endret av Conrad_
Lenke til kommentar
Har en kamerat som sier at hvis du tar Vigilantemission, stopper kjøretøyet utenfor en resturant og går inn i den røde markøren får du vigilantemission passed. Så kan du gå ut i bilen igjen og gjøre det samme igjen. Sånn kan du holde på så lenge du vil. (Går ikke med motorsykkel.)

 

Jeg har ikke prøvd det selv, fordi jeg liker ikke sånne "juksemetoder". :no:

Har du testa de som vi gjorde og se om Vigilante Mission løser seg selv mens man kjører sykkel? Vel det hørtes litt juks ut med det kompissen din hadde gjort ja. Det vi opplevde virket rett og slett merkelig.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Skjedde det samme i VC.

 

Hold på å jakte kriminelle og var vel på level 10 eller noe. 2 3 biler som jeg var etter iallefall. Etter jeg var ferdig med en så kom det opp 10 sec etter på. Threat Eliminated, nye sekunder og Threat Eliminated. Tror jeg oppa over 4 5 level på det. Hadde 30 min på meg til å drepe videre :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...