Gå til innhold

Min mod; Endurance


Anbefalte innlegg

Hei igjen!

 

For en stund siden laget jeg en tråd angående dette å lage en modifikasjon.

(denne her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=...&hl=lage+en+mod )

I den tråden fikk jeg endel oppmuntring og folk mente jeg skulle prøve meg , og det bestemte jeg meg for å gjøre.

 

Jeg og en kamerat har knipset sammen konsept som vi ønsker å lage en modifikasjon til half-life 2 ut av.

Vi har kommet godt igang med planleggingen.

Henning Ludvigsen har laget et bilde til oss som vi skal ta i bruk som splashscreen(eventuelt wallpaper), vi føler at førsteinntrykk er viktig.

Dere kan besøke den nåværende siden her: http://www.fusco-ex.net .

 

Nå skal vi snart annonsere moden på forskjellige sider, og håper å få satt sammen et mod-team!

Vi trenger; Modelerere, tekstur/skinnere, "lydfolk", kodere, mappere og konseptartister. Til nå har vi en konseptartist, en som er flink med lyder, og to ledere. (Meg og kompisen min). (muligens en modelerer)

(Kanskje jeg kan finne noen medlemmer her ? Eller på spillmodding.no? )

 

Akkurat nå leter vi etter en god webdesigner som er villig til å lage en tøff og oversiktlig side til oss. Vi kan alltid lage en selv, men håper på å finne noen som er flinkere enn oss, og en som gjerne kan flash. ( Det er jo så mye kjekkere med flashsider ).

 

Konseptet:

Året er ca 2500. Mennesker er bostatt på Mars i tillegg til jorden, vi har levd i fred i alle disse år. Men Helt uforventet ble Mars angrepet av ukjente romvesen, og Mars fallt i grus. Men ikke helt forgjeves, noen soldater på mars klarte å sende beskjed til jorden før invasjonen startet der. Og romvesene fikk en mye større utfordring enn de trodde de skulle få.

 

Vi ønsker først å lage en underholdene og annerledes mod. En mod med sin egen lille spesielle stemning, det skal være en actionfull men balansert mod.

Vi skal først lage en multiplayer del, og muligens en singleplayerdel senere.

 

Håper folk finner dette interessant! Jeg håper at vi får satt sammen et mod-team og laget denne mod`en vår.

 

Mvh

Øyvind Hermans

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har alltid ønsket å være med i crew til en mod! Men, har dessverre lite erfaring med spill modding. Kan noe 3ds max modellering og noe mapping. Kan å lage textures, men det spørs hva jeg må lage. Uansett, kontakt meg hvis det virker interessant :) .

 

Btw, jeg blir ikke lei meg om jeg ikke får være med :p

Lenke til kommentar
Så dere er "godt igang med planleggingen" når dere er én lydmann, én conceptartist og 2 ledere som ikke kan noe om å lage en mod?

alle må starte et sted :roll:

og helt ærlig så har det ingenting å si så lenge de er villige til å lære det de skal drive på med og har god innsats vilje, det er jo trossalt ikke noe de skal gi ut for noen andre så de kan bl.a ta seg visse friheter.

Lenke til kommentar

Godt igang kan være at de har gjort mye drittarbeid som må gjøres i begynnelsen

 

Uansett syns jeg historien var lame, har hørt det 1000 ganger før. Prøv å komme opp med noe nytt, ikke det at jeg vet hva, men det er så utrolig vanlig med "Året 2xxx, Mars er angrepet, vi skal slakte romvesner" :p

 

Ikke sant?

 

Om du trenger hjelp til litt ting og tang så ta gjerne kontakt med meg, er selv en temmelig ny (2 år nå) mod-team leder og det er endel jobb. Modellører kan du ta det helt med ro med, etter min erfaring vil jeg påstå at de er lettest å få tak i!

 

Men lykke til, og send med en PM om du lurer på no, eller vil slå av en prat ;)

gl hf ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...