rvenes Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 topic... Eg for min del liker pumphagla jævli bra... Bra eg traff på den jesus fyren slik at eg fikk den! Ellerså er jo gravety eit fint redskap.
Bear^ Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Grav gunnern er kjempe, men litt kjip at den ikke funker mot organiske tinger. Pumphagla er også skikkelig nice, er morsomt å "leirdue" skyte når det kommer en headcrap mot deg, sikte, roooolig, plaff. Headcrab is in the air
alfabanan Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Åhhh... må si at jeg har forelsket meg i designet på det standard maskingeværet jeg... ellers er crossbower og ganske artig da!
Saddlefall Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 (endret) Grav gunnern garantert :!: Ellers brukte jeg Overwatch assault gunnern en del, digg med secondary fire på den... Tok 5 combine på rad med den! Kom løpende på en linje mot meg... hehe Endret 18. november 2004 av Saddlefall
Glipp Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Grav gunnern er kjempe, men litt kjip at den ikke funker mot organiske tinger. Pumphagla er også skikkelig nice, er morsomt å "leirdue" skyte når det kommer en headcrap mot deg, sikte, roooolig, plaff. Headcrab is in the air tenker du på menesker? Bare vent til du får den nye da kan du catche mennesker å kaste de hvor enn du vil å masse anna store ting å tang
Bear^ Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Grav gunnern er kjempe, men litt kjip at den ikke funker mot organiske tinger. Pumphagla er også skikkelig nice, er morsomt å "leirdue" skyte når det kommer en headcrap mot deg, sikte, roooolig, plaff. Headcrab is in the air tenker du på menesker? Bare vent til du får den nye da kan du catche mennesker å kaste de hvor enn du vil å masse anna store ting å tang Spoiling my fun are we Er vel ikke kommet så langt at jeg har fådt den, men gleder meg til de andre da.
Glipp Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 OT: Noen som har fått tak i OICW våpnet??? den var med i trailerene til Hl2.. har aldri funnet den er den tatt vekk??
audiomur Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Kva du trur? HL2 blir ikke det samme uten magnetkrana. Paddeflate ble de!
gamerman Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Kan du vise et bildet av den som du tror ble tatt ut ? Anyway den gravity gunnen der du kan løfte bildet og lik når får man tak i den ?
TCi Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 OT: Noen som har fått tak i OICW våpnet??? den var med i trailerene til Hl2.. har aldri funnet den er den tatt vekk?? Den er fjernet, I-Rifle er det nærmeste du kommer.
Glipp Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 OT: Noen som har fått tak i OICW våpnet??? den var med i trailerene til Hl2.. har aldri funnet den er den tatt vekk?? Den er fjernet, I-Rifle er det nærmeste du kommer. DOOH.. crap håpet den var der..
thomassit0 Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Gravity gun nå hvertfall! må bare legge til at dette spillet bare blir bedre og bedre etterhvert som jeg spiller... fantastisk spill
gamerman Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 ``Is My Question Unetichal ? `` HEHE plz svar a
Glipp Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 (endret) ``Is My Question Unetichal ? `` HEHE plz svar a jeg postet jo bilde litt over.... antar at det var meg du snakket til, dersom du ikke hadde noen andre poster i dette enme enn å se bilde edit: du får den gravi gunnen på siste brettet Endret 19. november 2004 av *Magnus*
PantZman Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Hagla er konge! Rocketlaunchern er jo konge og. alltid morro å se hvordan fienden flyger sin vei
gamerman Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Jepp men spurte også om du kunne si hvor jeg fikk tak i lvl 2 av gravity gun
Glipp Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 ``Is My Question Unetichal ? `` HEHE plz svar a jeg postet jo bilde litt over.... antar at det var meg du snakket til, dersom du ikke hadde noen andre poster i dette enme enn å se bilde edit: du får den gravi gunnen på siste brettet I quote myself
Carl M Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 357. er jo best... så sinnsykt fett våpen Digger våpen som er kraftige, presise og skyter litt seint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå