Gå til innhold

BloodRayne PlayBoy Pictures

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å spiller BloodRayne2 på XboX om dagen. Var inne på hjemmesiden å tittet litt også, da pluttselig en tanke slo ned i hodet mitt. Det skulle jo postes BloodRayne bilder i PlayBoy. Er det noen som har disse liggende. Høres sikkert noe småperverst ut å spør etter, men hadde vært morro å se hvordan de ble synes jeg :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Girls of Gaming" vol. 1 og 2 er sannsynligvis mer interresante..kanskje ikke så mye FFN, men variasjon og slikt.. må få tak i noen kopier elns..sukk

Skrevet
Hehe. Dette forsterker bare mine tanker om Bloodrayne-spillene: en puppe-duve-simulator med litt blod og fiender tilfeldig plassert rundtomkring.

Jepp. De vet hva de skal gjøre for å holde oss interesert. Skal ærlig tilstå at jeg likte både 1'eren å 2'eren veldig godt. Ikke p.g.a at det er en sexy babe som har hovedrollen, men på grunn av historien, å spillbarheten. At "antihelten" vår er en babe er ikke noe minus da, ihvertfall ikke i mine øyne :D

Skrevet
Har prøvd det vet du ;) . Finner ikke bildene, bare masse info om at det skal være i oktober utgaven av PlayBoy.

Det var nettopp det eg fann. Så eg gadd ikkje i går for eg var trøtt. :cry:

Skrevet
Hehe. Dette forsterker bare mine tanker om Bloodrayne-spillene: en puppe-duve-simulator med litt blod og fiender tilfeldig plassert rundtomkring.

Kan ikke annet enn si meg enig. Holdt på å le meg ihjel da en kompis viste meg enern dda det hadde kommet ut, med puppene som ristet verre enn en malingsblander etter å ha gått et skritt :!:

Gjest member-60584
Skrevet

Kan ikke annet enn si meg enig. Holdt på å le meg ihjel da en kompis viste meg enern dda det hadde kommet ut, med puppene som ristet verre enn en malingsblander etter å ha gått et skritt :!:

synes det er jævlig genialt jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...