JimRamse Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Sitter å spiller BloodRayne2 på XboX om dagen. Var inne på hjemmesiden å tittet litt også, da pluttselig en tanke slo ned i hodet mitt. Det skulle jo postes BloodRayne bilder i PlayBoy. Er det noen som har disse liggende. Høres sikkert noe småperverst ut å spør etter, men hadde vært morro å se hvordan de ble synes jeg
Elendil Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Du berre søker på google Kunne ha funnet til deg, men eg er så trøtt og internettet går seint så. Håper de var til hjelp.
JimRamse Skrevet 18. november 2004 Forfatter Skrevet 18. november 2004 Har prøvd det vet du . Finner ikke bildene, bare masse info om at det skal være i oktober utgaven av PlayBoy.
solar_panel+ Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Artikkelen het "gaming grows up". Du finner den helt sikkert på ett eller annet p2p nettverk. For øvrig var det dårlige bilder. Sp+
JimRamse Skrevet 18. november 2004 Forfatter Skrevet 18. november 2004 Okay. Takker for infoen. Hvis de er dårlige så gir jeg faen. Var bare litt nyskjerrig
JimRamse Skrevet 18. november 2004 Forfatter Skrevet 18. november 2004 Får de som måtte ønske det. Var ikke allverden, men nå slipper vi ihverfall å lete mer
Jørgen Sørheim Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Hehe. Dette forsterker bare mine tanker om Bloodrayne-spillene: en puppe-duve-simulator med litt blod og fiender tilfeldig plassert rundtomkring.
MrLee Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 "Girls of Gaming" vol. 1 og 2 er sannsynligvis mer interresante..kanskje ikke så mye FFN, men variasjon og slikt.. må få tak i noen kopier elns..sukk
JimRamse Skrevet 19. november 2004 Forfatter Skrevet 19. november 2004 Hehe. Dette forsterker bare mine tanker om Bloodrayne-spillene: en puppe-duve-simulator med litt blod og fiender tilfeldig plassert rundtomkring. Jepp. De vet hva de skal gjøre for å holde oss interesert. Skal ærlig tilstå at jeg likte både 1'eren å 2'eren veldig godt. Ikke p.g.a at det er en sexy babe som har hovedrollen, men på grunn av historien, å spillbarheten. At "antihelten" vår er en babe er ikke noe minus da, ihvertfall ikke i mine øyne
Elendil Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Har prøvd det vet du . Finner ikke bildene, bare masse info om at det skal være i oktober utgaven av PlayBoy. Det var nettopp det eg fann. Så eg gadd ikkje i går for eg var trøtt.
Doga Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Hehe. Dette forsterker bare mine tanker om Bloodrayne-spillene: en puppe-duve-simulator med litt blod og fiender tilfeldig plassert rundtomkring. Kan ikke annet enn si meg enig. Holdt på å le meg ihjel da en kompis viste meg enern dda det hadde kommet ut, med puppene som ristet verre enn en malingsblander etter å ha gått et skritt :!:
Gjest member-60584 Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Hehe. Dette forsterker bare mine tanker om Bloodrayne-spillene: en puppe-duve-simulator med litt blod og fiender tilfeldig plassert rundtomkring. Kan ikke annet enn si meg enig. Holdt på å le meg ihjel da en kompis viste meg enern dda det hadde kommet ut, med puppene som ristet verre enn en malingsblander etter å ha gått et skritt :!: synes det er jævlig genialt jeg!
solar_panel+ Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Hadde jo sett bra ut på cv'n "laget avansert og troverdig puppe-duve-simulator". Bare lurer på hvordan de gjorde researchen på dette... Sp+
The_evil_blue_toad Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Host*deadoraliveextremevolleyball*host
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå