^fmj Skrevet 18. november 2004 Rapporter Del Skrevet 18. november 2004 Hvilket digitalkamera er det beste kjøpet, har 1500 kr til rådighet. Skal brukes til familiebilder o.l Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 18. november 2004 Rapporter Del Skrevet 18. november 2004 Canon A400, Nikon Coolpix 2200/3200, Fuji A330 og Olympus C310 er alle udmærkede kameraer i den billige ende, men man bliver nødt til at gå på kompromis med nogle ting ved disse kameraer. Ved ikke om du er villig til at gå lidt op i pris, for så får du et noget bedre kamera du formentlig bliver mere tilfreds med...? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 18. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2004 takk for tipset, 2k er absolutt maks. Lenke til kommentar
sinnataggen Skrevet 18. november 2004 Rapporter Del Skrevet 18. november 2004 Kodak EasyShare CX7430 Dette er ett meget godt kamera til den prisen, og sannsynligvis det som tar best bilder av alle digitale kameraer under 1500 kr. Har det selv, meget godt fornøyd i forhold til prisen.! Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 18. november 2004 Rapporter Del Skrevet 18. november 2004 Har selv Nikon Coolpix 3700, som jeg er meget glad for. I Danmark fås det for tiden for 1500.- DKK, hvilket jeg synes er ret billigt. Er selvfølgelig lidt 'biased' men mener at Nikon laver nogle gode, billige og brugervenlige kameraer alle kan finde ud af at betjene Nikon Coolpix 3200 er mit bedste bud af de alternativer jeg nævnte. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 18. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Nikon coolpix 3700 virket veldig interessant, må jeg betale toll hvis jeg bestiller hos itbutikken? Takker for forslag. Nikon eller Kodak vil være de beste alternativene? HP Photosmart M407 <----- Hvordan er dette i forhold til de to andre? Endret 18. november 2004 av ^fmj Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 19. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. november 2004 Hvilken av de tre burde jeg gå for? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 19. november 2004 Rapporter Del Skrevet 19. november 2004 HP kameraet de selger på Rimi om dagen ser nå ut til å ha bra specs, om det er bra i real life er en annen sak! For å ikke snakke om at en må leve med at det står HP på det da (dårlig erfaring med HP)! Lenke til kommentar
Patience Skrevet 19. november 2004 Rapporter Del Skrevet 19. november 2004 (endret) HP kameraet de selger på Rimi om dagen ser nå ut til å ha bra specs, om det er bra i real life er en annen sak! For å ikke snakke om at en må leve med at det står HP på det da (dårlig erfaring med HP)! Anbefales ikke. Disse kameraene er ikke noe spesielt bra. "Blåning" av bilder et et av problemene Endret 19. november 2004 av Patience Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 21. november 2004 Rapporter Del Skrevet 21. november 2004 Står litt om RIMI-kameraet i denne tråden.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå