Gå til innhold

Digitalkamera til 1500 kr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Canon A400, Nikon Coolpix 2200/3200, Fuji A330 og Olympus C310 er alle udmærkede kameraer i den billige ende, men man bliver nødt til at gå på kompromis med nogle ting ved disse kameraer.

Ved ikke om du er villig til at gå lidt op i pris, for så får du et noget bedre kamera du formentlig bliver mere tilfreds med...?

Lenke til kommentar

Har selv Nikon Coolpix 3700, som jeg er meget glad for. I Danmark fås det for tiden for 1500.- DKK, hvilket jeg synes er ret billigt. Er selvfølgelig lidt 'biased' men mener at Nikon laver nogle gode, billige og brugervenlige kameraer alle kan finde ud af at betjene :) Nikon Coolpix 3200 er mit bedste bud af de alternativer jeg nævnte.

Lenke til kommentar

Nikon coolpix 3700 virket veldig interessant, må jeg betale toll hvis jeg bestiller hos itbutikken?

 

Takker for forslag.

 

Nikon eller Kodak vil være de beste alternativene?

 

HP Photosmart M407 <----- Hvordan er dette i forhold til de to andre?

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar
HP kameraet de selger på Rimi om dagen ser nå ut til å ha bra specs, om det er bra i real life er en annen sak! For å ikke snakke om at en må leve med at det står HP på det da  :p (dårlig erfaring med HP)!

Anbefales ikke. Disse kameraene er ikke noe spesielt bra. "Blåning" av bilder et et av problemene :)

Endret av Patience
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...