Gå til innhold

Half-Life: stygge raske monstre(kanskje *spoiler*)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har kommet det forlatte stedet hvor han ene fyren driver å skyter monstre.

han du får hagla av.

det jeg lurer på er:

hvor lenge må jeg sloss mot de raske krypa som løper bortover å klatrer på husa?

de er mega irriterende!

lurer også på hvor lenge jeg må fighte de "store" hoppe krypa som blir kasa av "menneske monstra"

det er ringa rundt to av hoppe krypa å en av han som kaster dem

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hvor lenge må jeg sloss mot de raske krypa som løper bortover å klatrer på husa?

de er mega irriterende!

lurer også på hvor lenge jeg må fighte de "store" hoppe krypa som blir kasa av "menneske monstra"

det er ringa rundt to av hoppe krypa å en av han som kaster dem

Hehe.. hvorfor sier du det ikke som det er? Du er blir mega sega nervøs og får hjerteklapp av de. :tease: Jeg likte de ikke jeg heller. Men likte de alikevel. Jeg elsker å bli skremt da. ;)

Skrevet

Drep alle du kommer over. Gå opp på de takene og det, så treffer du han fyren der, som heiser en dings over til deg som du skal oppi. ;) Og det er smart å skyte monstrene før du er oppe takrenna! Og Manipulator Gun med sånn sprengetønne er bra mot dem. ;)

Skrevet
Hehe.. hvorfor sier du det ikke som det er? Du er blir mega sega nervøs og får hjerteklapp av de. :tease: Jeg likte de ikke jeg heller. Men likte de alikevel. Jeg elsker å bli skremt da. ;)

hehe er vel ikke helt riktig men du er inne på noe ;)

har aldrig likt monstere som løper mot deg. de er bare ubehagelige. de små hoppe krypa får jeg hjerteklapp av når de brått jomper på meg uten at jeg veit hvor de er!

men takk for alle svar!

Skrevet

de er en gang til etter ravenholm, når du kljører bil og det er krasj i en av tunnelene kommer en 2-3 stykker :p skvatt selv om jeg så den ene, den andre kom bak for svarte! :p

Skrevet

Første gang jeg møtte på de beistene som setter hjernen ut av sving, ante jeg ikke hva som skjedde. Healthen ramla ned til 11 (fra 90) og de små taterne hoppa rundt meg som unger rundt julesnissen..

Da jeg kom ut av døre fremfor ben bygninga der du går opp på taket for å få hagla, og jeg så det monstre, tingen, komme hoppende mot meg, trodde jeg hjerte hadde stansa. Eneste gangen jeg har blitt såpass skremt var da den hvettes Impen i Doom 3 kom sprettende opp mellom trinnene på trappa.

Dog er et skikkelig beist. (Spoiler warning). Tenk om han virkelig hadde kasta den containeren? Glad Alyx fikk stoppa han, Gordon er ikke mye til hjelp om han er død :p

Skrevet

Som sagt er et skudd i hode med hagla en ypperlig måte å kverke disse på. Bare vent til de kommer til deg. Du kan som regel se de på lang avstand, hvis ikke får du bare benytte deg av Quicksave og Quickload :)

Skrevet

Aaah, elsker lyden av en av de skrikende raske monstra. Du hører den kommer, snur deg rundt og ser en svart skikkelse som hopper fra tak til tak og til slutt hopper ned på deg og får deg til å reagere som et helvete for å treffe jæveln :D

Skrevet
Som sagt er et skudd i hode med hagla en ypperlig måte å kverke disse på. Bare vent til de kommer til deg. Du kan som regel se de på lang avstand, hvis ikke får du bare benytte deg av Quicksave og Quickload :)

hvordan quick save å quick load?

Skrevet
Aaah, elsker lyden av en av de skrikende raske monstra. Du hører den kommer, snur deg rundt og ser en svart skikkelse som hopper fra tak til tak og til slutt hopper ned på deg og får deg til å reagere som et helvete for å treffe jæveln :D

ush! hater krypa! men liker magnumen da, men det gjør ikke de ;)

hvis dere skjønner hva jeg mener :thumbup:

Skrevet

ja faen! av og til svetter man som man hopper av stolen!...........

Er av denne grunn eg ikkje gadd og spele Doom3 og far cry...

men i HL2 var dei ikkje så gale... går bra..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...