nord Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 jeg er nå ganske så sikker på at Valve har lagt feller for Nvidia kort. har nå prøvd med forskjellige formler inne på Stress testen til CSS og konklusjonen er at Source motoren presser fps`en ned i 50fps, dette fant jeg ut med å bruke net_graph 3. det jeg gjorde var å kikke opp fra vannet, da ble fpsen høy, men på sekundet jeg droppet synet ned igjen så var det 50 blank. har prøvd å fjerne alt av refleksjoner i vannet men da ble fpsen enda lavere. dette gjør baner som Highway 17 i HL2 til et mareritt, kan ikke se ut mot horisonten uten at det irriterer vettet av meg. Jeg stemmer mot det faktum at skjermkort produsenter kan betale/bestikke spill lagere til å få andre selskap til å yte dårligere!
Khalifen Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Valve har vel en avtale med Ati (tror jeg) Noe som medførte de snille kupongene i 9600xt og 9800xt kortene. Kan vel ikke si det sikkert, men tror det.
Prebo Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 og jeg som kjøpte meg msi 6800 for å spille hl2 med så og si max grafikk i 1280x1024..
Deadringer Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 det kommer nok til å gå bra alike vel, men det er riktig at ati kort er dessidert best på hl2
nord Skrevet 17. november 2004 Forfatter Skrevet 17. november 2004 det kommer nok til å gå bra alike vel, men det er riktig at ati kort er dessidert best på hl2 men det faktum at spillet flyter nydelig helt til jeg ser en dråpe vann irriterer meg.
rulleguru Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Jeg har 6800gt og 2.6ghz cpu.. Får nesten 80 fps i stresstesten med 1280*1024, 4xAA 8xAF Alt på high (bortsett fra vann som står på reflect world.. Spiller halflife2 nå i 1024*768, 2xAA og 8xAF, går stort sett flytende, bortsett fra noen av de store banene.
Skurupu Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 det kommer nok til å gå bra alike vel, men det er riktig at ati kort er dessidert best på hl2 men det faktum at spillet flyter nydelig helt til jeg ser en dråpe vann irriterer meg. Hvis du klarer å se lagg i 49 fps har du umenneskeligt godt syn.
TCi Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 det kommer nok til å gå bra alike vel, men det er riktig at ati kort er dessidert best på hl2 men det faktum at spillet flyter nydelig helt til jeg ser en dråpe vann irriterer meg. Grunnen til at du har dårligere fps når du ser vatnet er fordi det reflekterer landskapet rundt deg samt har en del effekter som tar kraftig på skjermkortet. Du vil merke det spesiellt med FSAA på.
nord Skrevet 17. november 2004 Forfatter Skrevet 17. november 2004 det kommer nok til å gå bra alike vel, men det er riktig at ati kort er dessidert best på hl2 men det faktum at spillet flyter nydelig helt til jeg ser en dråpe vann irriterer meg. Hvis du klarer å se lagg i 49 fps har du umenneskeligt godt syn. nei, nå tar du feil. øyet ser 60fps, da merkes det om det ikke flyter helt, i dette tilfellet 5/6 av normal fart. TCi, jeg har prøvd med AA og AF helt av og Water reflections på Simple. samme problemet. håper Nvidia slipper Hl2 optimaliserings driver.
TCi Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 TCi, jeg har prøvd med AA og AF helt av og Water reflections på Simple.samme problemet. håper Nvidia slipper Hl2 optimaliserings driver. Hmm.. hvilket skjermkort har du? Det er kommet drivere som er optimaliert for HL2, men ikke offisielle..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå