Gå til innhold

Lan: Sosialt eller ikke?


DeFalk

Anbefalte innlegg

liker ikkje store lan, men små kose lan med kompiser er drit sosialt å koslig :yes:

er absolut ingen gamer...

Jaha ?

Hørtes litt mystifikasjonistisk ut det der...

 

Men er helt enig, små lan er best!

Savner de gangene vi satt i kjelleren i kjerka vår og spilte cs, mens presten stod bak og heia på oss!

Det var tider det!

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
liker ikkje store lan, men små kose lan med kompiser er drit sosialt å koslig :yes:

er absolut ingen gamer...

Jaha ?

Hørtes litt mystifikasjonistisk ut det der...

 

Men er helt enig, små lan er best!

Savner de gangene vi satt i kjelleren i kjerka vår og spilte cs, mens presten stod bak og heia på oss!

Det var tider det!

hehe... høres litt mistenkelig ut ja :p...

 

kom igjen.. vil høre flere meninger fra dere

Lenke til kommentar
Ja lan er definitivt sosialt... bedre en og dra på lan en og sitte trøkt foran skjermen aleine hjemme... men Jeje det er bare min mening :D

 

En del i klassen min også som syns det er usosialt og dra på lan men hehe hva syns du DeFalk(Tommy) ("")q-_-p("")

jeg mener det er sosialt.. som jeg mener å ha sagt tideligere :hmm::p ...

 

Små lan er ganske sosiale fordi som oftest kjenner man alle de som er der ganske godt,, mens på store lan er det folk fra overalt:P .. så det blir litt mere prating på smålan... mener jeg...

Lenke til kommentar

Lan = Sosialt

Synes LAN er veldig sosialt jeg, man blir som regel kjent med masse nye mennesker. Og man sitter ikke bare hjemme foran skjermen.

 

(Og hvis tilfelle er at du ikke for lov og gå på lan så kan du jo si at, hvis jeg alikavel kommer til og sitte hjemme foran pcen kan jeg ikke bare dra på lan og sitte på pcen sammen med venner og i det minste føre en samtale. :p .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...