Gå til innhold

Hvor laste ned 1.5 fullversjon gratis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jeg og en venn her skal laste ned 1.5 på pcen hans , men hvet ikke om noe bra side der versjonen funker så jeg ville vært veldig takknemlig vist mnoen her la in en link eller to! :thumbup:

HASTER!!!!!! :cry:

Mvh Jirumiku :thumbup::thumbup::)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, bare sånn att jeg kan spille med boter, for kompisen min er ikke akkuratt den drevneste på cs @ the moment!! han må øve litt først!!

Så jeg trenger bare en link til !.5 uten steam, jeg hvet hvor jeg laster ned boter ;)

Mvh Jirumiku

Skrevet

ja, noe sånt no!

Bare ett sted der jeg kan laste ned full versjon gratis, er litt lat jeg s¨å jeg gidder ikke søke etter det!

Mvh Jirumiku

Skrevet (endret)

Men på på 1.5 kan man jo bare skrive 3 tretten ganger eller 1234567891234 eller så er det 1234567890123

husker ikke helt men det skal gå ann, men det går ikke på 1.6 hallo BTW JEG er ikke noob du trenger ikke fortelle slike ting, men jeg bare trenger en god link! ;):D

Mvh Jirumiku ;)

#Edit: Jeg kan ikke cd-keyen min i hode!

Endret av Jirumiku
Skrevet (endret)
JEG hvet det, men kompisen min hakke cd-key til 1.6!!

Mvh Jirumiku

Uansett hvilken CD-key han har så lenge den er valid og til HL funker den i CS 1.x

Her er CS 1.5 retail

edit: link skal funke nå

Endret av SpinNdre
Skrevet
Ja, rektig DevN

Kompisen min vil bare øve seg litt i cs før han skaffer seg cd-key og spiller 1.6

Mvh Jirumiku

Jepp. Ignorer folk som automatisk snakker om warez hvis du ikke har nevt noe om det (Mener ikke deg Plomma)

Funker linken?

Skrevet

Orker ikke lage ny topic.

Så jeg har 1.5, men det er under "Third Party game" eller noe sånt. Og da kan jeg ikke spille det. Noen som vet hvorfor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...