rvenes Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 (endret) http://www.chip.de/bildergalerie/c_bilderg...856.html?show=1 Ser at noken har fått ut becnhmarker alt... kordan kjøyrer man dei? har hl2 silver pakken. OPS!... denne er posta i feil kategori! kan dere ta og flytte den? Endret 17. november 2004 av Cornel
PantZman Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 offtopic: hvordan får jeg frem consolen i HL2/CS:source?
Caddy Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 (endret) lag snarvei til hl2 på skrivebordet, høyreklikk->egenskaper Skriv inn "-console" etter banen Edit: Ekempel: E:\Spill\Steam\Steam.exe -applaunch 220 -console Endret 17. november 2004 av Caddy
da Gauss Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 høyreklikk på spillet i steam-menyen velg properties, og launch options legg til "- console" Da dukker console opp når du starter spillet, og når du trykker esc fra inne i spillet. I tillegg kan du selvsagt binde en tast til toggle console.
Caddy Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 http://www.chip.de/bildergalerie/c_bilderg...856.html?show=1 Ser at noken har fått ut becnhmarker alt... kordan kjøyrer man dei? har hl2 silver pakken. OPS!... denne er posta i feil kategori! kan dere ta og flytte den? Kanskje de spiller spillet.... ?
PantZman Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 (endret) høyreklikk på spillet i steam-menyenvelg properties, og launch options legg til "- console" Da dukker console opp når du starter spillet, og når du trykker esc fra inne i spillet. I tillegg kan du selvsagt binde en tast til toggle console. Det har jeg prøvd, binde knapp gikk ikke. Får lage den snarveien da.... Edit: Det Caddy sa gjorde akkuratt det samme, lukker jeg consolen får jeg den ikke opp igjen. Endret 17. november 2004 av PantZman
Alph3z Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 (endret) jeg trur at VALVE vil at dere skal bruke GUIen, og ikke drive å tweake og fikse via console. Endret 17. november 2004 av Alph3z
MrLeftfield Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 jeg trur at VALVE vil at dere skal bruke GUIen, og ikke drive å tweake og fikse via console. for noe bull.... om det er sant, så er det veldig dumt av Valve..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå