phnx85 Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Blink er sperre ved Websens. Tenkte jeg skulle sjekke om de har sperre ip-adressen også. Når jeg pinger blink.dagbladet.no så får jeg ipadressen: 81.93.163.115 (www.dagbladet.basefarm.net [81.93.163.115]). Hvis jeg pinger www.dagbladet.no så kommer samme adresse. Hvis jeg prøver å gå inn på den adressen i Opera så kommer bare 404 Not Found. Så hva er ip-adressen til Blink?
enden Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Jeg antar at begge to er subdomener på samme servere, og at roten ikke inneholder annet enn 404. Ergo må du ha med URL-en slik at serveren kan dytte deg til rett subdomene
Zethyr Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Blink er sperre ved Websens. Det er en grunn til at det er sperret, og den skal du respektere. Dessuten er blink noe crap, og det ødelegger hjernen din ved overdreven bruk Neida.. Test å legge ved adressen til noe på dagbladet.no etter IP'n, så kan du se... eks: blink.ip.ip.ip.ip/ads/reklame.gif <- hvis den eksisterer... Altså ta en vanlig adresse, og bytt ut domenenavnet med ip'n, ikke bare ip'n i seg selv.
phnx85 Skrevet 17. november 2004 Forfatter Skrevet 17. november 2004 Det er en grunn til at det er sperret, og den skal du respektere.Dessuten er blink noe crap, og det ødelegger hjernen din ved overdreven bruk Neida.. Test å legge ved adressen til noe på dagbladet.no etter IP'n, så kan du se... eks: blink.ip.ip.ip.ip/ads/reklame.gif <- hvis den eksisterer... Altså ta en vanlig adresse, og bytt ut domenenavnet med ip'n, ikke bare ip'n i seg selv. Jeg bruker en løsning for å komme med rundt Websens som fungerer, men jeg synes den går tregere enn før Blink ble sperret. Jeg bor på et hybel hust som har internett via skolen hvor jeg går. Det vil si at Blink også er sperret på ettermiddagen. Grunnen til at Blink ble sperret var førdi det brukte for mye båndbredde, men hvis jeg vil surfe på Blink om ettermiddagen så ser jeg ikke noe galt i det.
Zethyr Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Det er en grunn til at det er sperret, og den skal du respektere.Dessuten er blink noe crap, og det ødelegger hjernen din ved overdreven bruk Neida.. Test å legge ved adressen til noe på dagbladet.no etter IP'n, så kan du se... eks: blink.ip.ip.ip.ip/ads/reklame.gif <- hvis den eksisterer... Altså ta en vanlig adresse, og bytt ut domenenavnet med ip'n, ikke bare ip'n i seg selv. Jeg bruker en løsning for å komme med rundt Websens som fungerer, men jeg synes den går tregere enn før Blink ble sperret. Jeg bor på et hybel hust som har internett via skolen hvor jeg går. Det vil si at Blink også er sperret på ettermiddagen. Grunnen til at Blink ble sperret var førdi det brukte for mye båndbredde, men hvis jeg vil surfe på Blink om ettermiddagen så ser jeg ikke noe galt i det. Jeg forstår situasjonen, og spøkte faktisk når jeg skrev de første to linjene
Mato Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 hva er blink ? er det www.blink.no eller noe annet ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå