Gå til innhold

IPOD mini eller vanlig?


twarr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann!

 

Skal ønske meg IPOD til jul, men lurer på om jeg skal ønske meg IPOD mini eller vanlig (20 gb) ?

 

Fordeler med mini: mindre (!), tøffere farger.

Fordeler med vanlig: større lagringsplass, lengre batterilevetid...

 

S hva synes dere? Ipod mini eller vanlig?

Det er da ingen her som kan fortelle deg hvilke behov nettopp du har, så hva som passer deg må du selvsagt avgjøre selv.

 

Keyzer

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg ville også gått for 20 gb. Selv har jeg 40, og har på langt nær lagt inn all musikken min på ipoden enda(ligger på cd), men det blir jeg å gjøre etterhvert. de 5-6 gb jeg har i bruk brukes flittigt. Jeg liker å ha mye musikk tilgjengelig hele tiden, pluss at jeg sjelden gidder å sette meg foran dataen for å drive å bytte musikk (hvis jeg hadde hatt mindre lagrings kap)

 

Jeg stortrives med min 40 gb, og selv om den er større en mini, så er den ikke for stor. Min lomme takler den fint ;)

Men det er jo som alle sier her, det er du som må velge og prioritere. Høres jo ut som du går for 20 gb, og jeg tror du vil bli fornøyd :) Selv om den er hvit og "kjedelig" som flere sier (jeg liker designet på den), så kjøp iskin. Det har jeg, og det funker bra.

 

Ditt valg :) lykke til!

Endret av curud
Lenke til kommentar

iskin fås kjøpt på iskin, der finner du mye bra. hvis det er 4generasjon ipod su kjøper, så må du kjøpe iskin evo 2 iskin evo2

 

 

se evt på everythingipod

 

og burninglove. de har ikke iskin, men annet tilbehør og vesker som sikkert er kjekke

 

greier til ipod mini kanskje de får inn ting til vanlige ipoder senere

 

burberry...

 

forskjellige greier, så bra ut

mye spennende her også

 

xtreme mac

har ikke erfaringer med andre en iskin, og er fornøyd, men det fins sikkert mye annet bra, sjekk det ut og finn noe du liker

 

:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...