Gå til innhold

Half-Life: HL source er noe dritt!


Anbefalte innlegg

Jeg forventet at de minst hadde brukt modellene fra hl2, og ikke de som ser ut som de er lagd i paint..

noe som de IKKE gjorde :hrm:

 

det eneste "bra" med hl source er at vannet har deilig hl2 grafikk og det er hl2 kulehull... :ermm:

 

IKKE KJØP SILVER/GOLD PACKAGE FRA STEAM :nei:

 

(hvis du ikke vil ha DoD source, som jeg reger med har bedre grafikk enn vanlig DoD)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HL SOURCE er skikkelig stygt! Hvorfor gidder Valve i det hele tatt å prøve å få Credz for noe så dårlig! Det de har laget er en sell out bare for å tjene penger, og det liker vi IKKE. Skikkelig dårlig dette her!

 

Håper DoD: Source blir bedre, nye modeller og alt slik som counter strike source. Det er jo det vi betaler for.

 

HL Source er den styggeste remaken ever. De har lagt til flashlighten, en dårlig copi av vannet fra HL2 (det ser styggere ut pga de teksturene og fargene den ligger på, Faen meg tegnet i paint ass), kulehull, "skinne effekter" på noen texturer (skikkelig dårlig og billig lagd) noen "tønner" som ikke en gange er runde.

 

HL SOURCE = :thumbdown::ermm::no::cry:

Lenke til kommentar
HL SOURCE er skikkelig stygt! Hvorfor gidder Valve i det hele tatt å prøve å få Credz for noe så dårlig! Det de har laget er en sell out bare for å tjene penger, og det liker vi IKKE. Skikkelig dårlig dette her!

 

Håper DoD: Source blir bedre, nye modeller og alt slik som counter strike source. Det er jo det vi betaler for.

 

HL Source er den styggeste remaken ever. De har lagt til flashlighten, en dårlig copi av vannet fra HL2 (det ser styggere ut pga de teksturene og fargene den ligger på, Faen meg tegnet i paint ass), kulehull, "skinne effekter" på noen texturer (skikkelig dårlig og billig lagd) noen "tønner" som ikke en gange er runde.

 

HL SOURCE = :thumbdown::ermm::no::cry:

Ro ned whininga litt da. Greit at du er skuffet. Greit at du forventet mer, men det finnes kanskje de av oss som vil ha det til tross for at det ikke er noen revolusjonerende greier....

Lenke til kommentar

Elsker HL:Soource i og med at det er omtrent det samme som HL1. Kan vel ikke akkurat hate hl:soruce når jeg elsket hl1 ;)

 

På en annen side hadde jeg forventet meg at spillet skulle se litt annerledes ut. Av de 5 minuttene jeg spilte det så alt prikk likt ut. Får se om jeg oppdager noen forskjeller når jeg har kommet litt lengre.

Lenke til kommentar
Noe jeg ikke helt har fått med meg...

jeg kjøpte HL 2 via Elkøp, vil jeg da kunne spille source?

Vel.

HL2 bruker spillmotoren "Source", så ja. (Pluss det at du får med CS:S)

Men du vil ikke få tilgang til HalfLife: Source uten at du kjøper det for seg.

Ok. bare for å få det helt klart...

så jeg kan altså ikke spille multiplayer med cs source med mitt kjøpte HL2 på elkjøp?

Vil i så fall prøve å avbestille...

Da har jeg fått denne oppfatningen av systemet:

 

Når det gjelder å få kjøpt cs source, så kan man enten kjøpe en pakke der man får både HL2 og source? hva heter denne pakken, gull eller sølv eller??

 

eller man kan kjøpe CS source for seg, og trenger man da det originale hl2 for å kunne spille det innkjøpte cs source?

Lenke til kommentar

se her du har kjøpt hl på elkjoep for 299

du får spillt:counter-strike:source og half life 2

du får ikke spilt Half life:source eller DOD:source med mindre du kjøper dem

gjensiterer for andre

 

du får spillt:counter-strike:source og half life 2

 

du får spillt:counter-strike:source og half life 2 ;)

Endret av potetgullmannen
Lenke til kommentar
se her du har kjøpt hl på elkjoep for 299

du får spillt:counter-strike:source og half life 2

du får ikke spilt Half life:source eller DOD:source med mindre du kjøper dem

gjensiterer for andre

 

du får spillt:counter-strike:source og half life 2

 

du får spillt:counter-strike:source og half life 2 ;)

oki er ikke helt oppdatert når det gjelder de forskjellige halflifes ;)

Noen som kan ramse opp forskjellene\hva de er for noe?

settes pris på :)

Lenke til kommentar
HL SOURCE er skikkelig stygt! Hvorfor gidder Valve i det hele tatt å prøve å få Credz for noe så dårlig! Det de har laget er en sell out bare for å tjene penger, og det liker vi IKKE. Skikkelig dårlig dette her!

 

Håper DoD: Source blir bedre, nye modeller og alt slik som counter strike source. Det er jo det vi betaler for.

 

HL Source er den styggeste remaken ever. De har lagt til flashlighten, en dårlig copi av vannet fra HL2 (det ser styggere ut pga de teksturene og fargene den ligger på, Faen meg tegnet i paint ass), kulehull, "skinne effekter" på noen texturer (skikkelig dårlig og billig lagd) noen "tønner" som ikke en gange er runde.

 

HL SOURCE =  :thumbdown::ermm::no::cry:

de tar jo praktisk talt ikke betalt i det hele tatt da, når du får hl2, css, dod:s, hl:s, og back catalog for 400 :roll:

 

dessuten så har det vært informert på forhånd bl.a. på halflife2.net at det ikke skulle være like omfattende forandring som css. det hadde nok tatt ALT for lang tid.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Slik går det når man ikke gidder lete opp informasjon om hva en kjøper før en kjøper det. Jeg var fullt klar over at det var slik og betalte allikevel gledelig de ekstra kronene for det. Får håpe du lærer av dette da og slutter å kjøpe ting du ikke vet hva er ;)

jaja, jeg KUNNE ha lest om det. Men lat som jeg er, gadd jeg ikke.. :blush:

Lenke til kommentar

Jau valve gikk ut i fra start og sa at det ikke dreide seg om en remake men en straight convertion.

 

Men kjenner jeg mod communitien, tar det vell ikke lange tida før det dukker opp nye modeller og texturer også for hl:s :yes:

 

Det jeg lurer på er om man får spillt blueshift eller opposing force i hl:s, for jeg har runna hl, men ikke OF eller BS.

Lenke til kommentar
se her du har kjøpt hl på elkjoep for 299

du får spillt:counter-strike:source og half life 2

du får ikke spilt Half life:source eller DOD:source med mindre du kjøper dem

gjensiterer for andre

 

du får spillt:counter-strike:source og half life 2

 

du får spillt:counter-strike:source og half life 2  ;)

oki er ikke helt oppdatert når det gjelder de forskjellige halflifes ;)

Noen som kan ramse opp forskjellene\hva de er for noe?

settes pris på :)

Det finnes utalige poster tråder her i forumet som omhandler akkurat dette. Du får lete litt.

Endret av DjNeo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...