Gå til innhold

Half Life 2 virker ikke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som sliter med treg registrering av spillet ??? Har aldri opplevd maken til tid for å spille ett spill Hva med dere ???

Har etter 1 time +++ klart å lage en Steam konto, og etter en 30 minutter klart å registrere mitt kjøpte spill. Men får jeg spille spillet mitt for det ? NEI :mad:

Noen forslag ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du er nok ikke eneste! Det strømmer inn tråder om folk som ikke får til HL2! :dontgetit:

Noen som vet hva som skjer, er temmelig skuffet over å ikke få spillt dette.

Skyldes det overbelastning av Steam serveren mon tro ???

Skrevet
Akkurat hvor er det du står fast da?

Har klart å opprette Steam konto og klart å registrere meg. Dobbelklikker på HL2 ikonet på skrivebordet og hører at DVD rommet begynner å jobbe, men så er det slutt. Skjer absolutt ingenting :no:

Skrevet

Hvis Steam henger på slutten av registreringen av spillet (butikk versjon) så ta en reboot.det gjorde jeg og ta kom det opp at jeg hadde registret spillet med en gyldig key.En annen en her som hadde samme problemet leste jeg.

Skrevet

Det samme skjedde med Far Cry da jeg installerte det på laptopen min. Leste loggen og da sto det at skjermkortet ikke var støttet.

Ikke samme spill, men kanskje det hjelper å lese loggfila e.l.

Bare brainstormer litt jeg. :hmm:

Skrevet
Akkurat hvor er det du står fast da?

Har klart å opprette Steam konto og klart å registrere meg. Dobbelklikker på HL2 ikonet på skrivebordet og hører at DVD rommet begynner å jobbe, men så er det slutt. Skjer absolutt ingenting :no:

Det samme skjer med meg og. Er det noen som kan hjelpe!? Jeg ER så forbannet at jeg holder på å sprekke!!!!!

Skrevet

Haha det virket hos meg igår før jeg gikk hjem... :p Men at det tok lang tid å laste ned den siste prosenten av spillet.... ja...? Downloaden stod på 0, hoppet til 60, droppet igjen, og hoppet til 60, så det er nok bare overload på steam som gjør det...

Steam er genialt... De klarte jo å holde på spillet helt til release datoen, og det er det ikke så mange spill i år som har klart...

ps å validate spillet er det som tar lengst tid og grunnen er sikkert krypteringen... Vær tålmodig, du dør ikke av å vente litt :innocent:

Gjest member-60584
Skrevet (endret)

får opp en error under innstallasjon av HL2, fikk idag fra gamesmix...

ja har seff DVD rom

post-189-1100706042_thumb.jpg

Endret av member-60584
Skrevet
Er plutselig veldig positiv til cracka spill etter å ha betalt så mye for et spill som ikke virker.

Det virker jo som bare det. Saken er jo den at det enkelt og greit er overbelastning på Steam. Ingen har vondt av å lære seg å være tålmodige...

...sier en som allerede har fått aktivert spillet... :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...