vihovde Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Noen andre som sliter med treg registrering av spillet ??? Har aldri opplevd maken til tid for å spille ett spill Hva med dere ??? Har etter 1 time +++ klart å lage en Steam konto, og etter en 30 minutter klart å registrere mitt kjøpte spill. Men får jeg spille spillet mitt for det ? NEI Noen forslag ???
Pilot_ Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Du er nok ikke eneste! Det strømmer inn tråder om folk som ikke får til HL2!
vihovde Skrevet 16. november 2004 Forfatter Skrevet 16. november 2004 Du er nok ikke eneste! Det strømmer inn tråder om folk som ikke får til HL2! Noen som vet hva som skjer, er temmelig skuffet over å ikke få spillt dette. Skyldes det overbelastning av Steam serveren mon tro ???
Jan Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Mye kluss, bare la det få kvile seg litt. Hele verden styrer på nå.
vihovde Skrevet 16. november 2004 Forfatter Skrevet 16. november 2004 Akkurat hvor er det du står fast da? Har klart å opprette Steam konto og klart å registrere meg. Dobbelklikker på HL2 ikonet på skrivebordet og hører at DVD rommet begynner å jobbe, men så er det slutt. Skjer absolutt ingenting
Blib Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Prøvd å ta ut DVD-ROMen? Så akkurat noen som sa at en ikke trenger den. Du kan prøve i alle fall.
Sigga Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Steam er vel overbelastet...Ikke første gang det skjer. Bare å vente.
Mio Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Hvis Steam henger på slutten av registreringen av spillet (butikk versjon) så ta en reboot.det gjorde jeg og ta kom det opp at jeg hadde registret spillet med en gyldig key.En annen en her som hadde samme problemet leste jeg.
oyvjak Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Det samme skjedde med Far Cry da jeg installerte det på laptopen min. Leste loggen og da sto det at skjermkortet ikke var støttet. Ikke samme spill, men kanskje det hjelper å lese loggfila e.l. Bare brainstormer litt jeg.
genesis Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 aktivering gjennom steam er idioti fra valve sin side. Mio, du er ett offer for idiotien Skjer det samme med meg i morgen, blir det klikk!
goo Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Akkurat hvor er det du står fast da? Har klart å opprette Steam konto og klart å registrere meg. Dobbelklikker på HL2 ikonet på skrivebordet og hører at DVD rommet begynner å jobbe, men så er det slutt. Skjer absolutt ingenting Det samme skjer med meg og. Er det noen som kan hjelpe!? Jeg ER så forbannet at jeg holder på å sprekke!!!!!
Pansergnom Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Haha det virket hos meg igår før jeg gikk hjem... Men at det tok lang tid å laste ned den siste prosenten av spillet.... ja...? Downloaden stod på 0, hoppet til 60, droppet igjen, og hoppet til 60, så det er nok bare overload på steam som gjør det... Steam er genialt... De klarte jo å holde på spillet helt til release datoen, og det er det ikke så mange spill i år som har klart... ps å validate spillet er det som tar lengst tid og grunnen er sikkert krypteringen... Vær tålmodig, du dør ikke av å vente litt
Flexi Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 har venta i 7 timer.... kan fortsatt ikke spille
Gjest member-60584 Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 (endret) får opp en error under innstallasjon av HL2, fikk idag fra gamesmix... ja har seff DVD rom Endret 17. november 2004 av member-60584
goo Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Er plutselig veldig positiv til cracka spill etter å ha betalt så mye for et spill som ikke virker.
tor_erik Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Er plutselig veldig positiv til cracka spill etter å ha betalt så mye for et spill som ikke virker. Det virker jo som bare det. Saken er jo den at det enkelt og greit er overbelastning på Steam. Ingen har vondt av å lære seg å være tålmodige... ...sier en som allerede har fått aktivert spillet...
einarjh Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 får opp en error under innstallasjon av HL2, fikk idag fra gamesmix... ja har seff DVD rom Jeg fikk også denne feilen. Her er løsningen
paddington33 Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Merkelig jeg fikk spille uten at de klarte å aktivere meg, fikk bare beskjed om at aktiveringen hadde gått i orden neste dag jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå