Gå til innhold

Half-Life: Tror jeg bestiller HL 2 gjennom steam

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant ut at jeg ikke gidder å kjøpe noe DVD rom alikavel :p så tar å investerer i å kjøpe deg gjennom steam.. Blir uansett billig.. Men åssen fungerer det? Får jeg cd key på mail ? Får den gamle steam accounten min adgang til å spille/laste ned HL2 etter betaling eller åssen fungerer det? Det ver vel lite traikk med downloads fra steam nå som spillet er i gang eller? Noen som har hatt problemer med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg fant ut at jeg ikke gidder å kjøpe noe DVD rom alikavel :p så tar å investerer i å kjøpe deg gjennom steam.. Blir uansett billig.. Men åssen fungerer det? Får jeg cd key på mail ? Får den gamle steam accounten min adgang til å spille/laste ned HL2 etter betaling eller åssen fungerer det? Det ver vel lite traikk med downloads fra steam nå som spillet er i gang eller? Noen som har hatt problemer med dette?

Du får ikke noen cd key nei. Det som skjer er at etter du har kjøpt via steam blir HL2 tilgjengelig under my games i steam menyen automatisk. Dette helt uten noen cd key. Deretter kan du starte HL2. Da vil spillet automatisk bli lastet ned via steam. Når det er ferdig kan du spille. Enkelt og greit ;)

Ingen problemer hos meg eller noen jeg kjenner :D

Skrevet

Seff så er accounten min fucka, ellers så er det vel steam som er fucka..Men fikk høre av en kompis at jeg kunne kjøpe hl2 (Dvd) i en butikk og deretter skrive inn cd key i steam og dermed laste det ned fra steam på den måten.. det går ann?

Skrevet
Seff så er accounten min fucka, ellers så er det vel steam som er fucka..Men fikk høre av en kompis at jeg kunne kjøpe hl2 (Dvd) i en butikk og deretter skrive inn cd key i steam og dermed laste det ned fra steam på den måten.. det går ann?

Det kan du gjøre helt fint!

Skrevet (endret)

Det vil jeg gå ut i fra. Det finnes jo en mulighet i steam på:

1. Gå på "my games" listen i steam. Velg så "Browse games..."

2. "Register a product I already own"

Der står det klart og tydelig: "Please enter the product key (Cd key) you wish to register." Regner derfor med at det skal gå ann å gjøre det på denne måten :)

Det er jo ikke verre enn å prøve. Du bør være oppmerksom på at det å laste ned hele HL2 tar ei stund. Noe som forsåvidt ikke er rart....

EDIT: Slow I go..... Birger_Nord ble før meg :dontgetit: Men mitt svar er litt mer utfyldende da :roll:

Endret av OterOter
Skrevet

Det kan du gjøre helt fint!

Da gjør jeg det.. tnx.. :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...