Tigeren Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Først: Først, kjøpte HL2 på El-kjip til 299,- i dag.billig! så:Blir spennende å se om det kommer en multiplayer versjon av HL2. CSS er jo greit nok, men vil jo ha mer valutta for pengaSyns du har fått en haug med vauta for pengene jeg
Acurus Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Det kom vist først en versjon på 2gb som var fake, men nå har det vist kommet en som det ble referert til over som funker.. Kunne tenkt meg bare crack delen av den til i morgo når eg forhåpentlig vis får min versjon fra gamesmix.. så slipper eg at denne dampdrevet.com møkken skal fucke alt!
Prebo Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 (endret) Hva er det dere syter for egentlig? Dere kan takke dere selv for ikke å ha preloada spillet tidligere. Jeg kjøpte og preloada det for flere uker sia, og har sittet i godstolen og spilt i hele dag. det har da faen meg ikke noe med det å gjøre!! Naboen min fikset det på 10min, men nå har visst halve jorden bestemt seg for å installere hl2 samtidig!! Endret 16. november 2004 av Prebo
thomassit0 Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Man laster ikke ned en warez versjon av et spill som koster 3 lapper, og som er så bra... den er bare drøy... da er du en kjip jævel... ja unnskyld uttrykket... For å si det slik: Når man har lurt haugevis av kunder til å kjøpe et spill som de ikke får spilt pga. store problemer med å få autentisert spillet sitt, da er man noen kjipe jævler av et firma. servern er nede nå pga mye trafikk tror jeg selv om de har åpna all bandwithen dems.. men dårlig er det.. rart at jeg fikk starta hl2 imorrest, skulle tro mange prøvde da ...
ttt Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 rart at jeg fikk starta hl2 imorrest, skulle tro mange prøvde da ... du må huske på at "imorrest" ikkje er "imorrest" over heile verda det er ikkje så rart at folk i andre tidssoner starta hl2 midt på dagen.
Goldfish Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Hva er det dere syter for egentlig? Dere kan takke dere selv for ikke å ha preloada spillet tidligere. Jeg kjøpte og preloada det for flere uker sia, og har sittet i godstolen og spilt i hele dag. det har da faen meg ikke noe med det å gjøre!! Naboen min fikset det på 10min, men nå har visst halve jorden bestemt seg for å installere hl2 samtidig!! Hva er det for noe da? Klarer du ikke koble på Steam? Tar aktiviseringen lang tid?
Prebo Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 (endret) Hva er det dere syter for egentlig? Dere kan takke dere selv for ikke å ha preloada spillet tidligere. Jeg kjøpte og preloada det for flere uker sia, og har sittet i godstolen og spilt i hele dag. det har da faen meg ikke noe med det å gjøre!! Naboen min fikset det på 10min, men nå har visst halve jorden bestemt seg for å installere hl2 samtidig!! Hva er det for noe da? Klarer du ikke koble på Steam? Tar aktiviseringen lang tid? Det er når jeg kommer til den delen hvor jeg skal unlocke hl2-filene.. det måtte vel du me gjøre.... Men, men... dette kan vi diskutere i en annen tråd... Endret 16. november 2004 av Prebo
Goldfish Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Det er når jeg kommer til den delen hvor jeg skal unlocke hl2-filene.. det måtte vel du me gjøre.... Ja, hva skjer da? Funka helt fint for meg i dag tidlig.
Prebo Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Det er når jeg kommer til den delen hvor jeg skal unlocke hl2-filene.. det måtte vel du me gjøre.... Ja, hva skjer da? Funka helt fint for meg i dag tidlig. denne meldingen kommer hele tiden: steam servers are currently too busy to handle your request. please try again in a few minutes''
AntatraCK Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Det er når jeg kommer til den delen hvor jeg skal unlocke hl2-filene.. det måtte vel du me gjøre.... Ja, hva skjer da? Funka helt fint for meg i dag tidlig. denne meldingen kommer hele tiden: steam servers are currently too busy to handle your request. please try again in a few minutes'' da er det jo helt åpenbart. Det er så mange logget på som unlocker filene, at serveren deres ikke klarer å jobbe fort nok. Dette er en av grunnene for at jeg kjøpte spillet i butikken og ikke preloada det.
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Bruke over 4 timer totalt med å installere og unlocke spillet. Det er alt for drøyt. Og jeg sitter på 10mbit linje. Sykt... jeg har sittet i 3 timer til nå og spillet er enda ikke ferdig.. har 1024/256kb/s linje tok 3minutter for meg på 704kbtslinje
Prebo Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 (endret) Det er når jeg kommer til den delen hvor jeg skal unlocke hl2-filene.. det måtte vel du me gjøre.... Ja, hva skjer da? Funka helt fint for meg i dag tidlig. denne meldingen kommer hele tiden: steam servers are currently too busy to handle your request. please try again in a few minutes'' da er det jo helt åpenbart. Det er så mange logget på som unlocker filene, at serveren deres ikke klarer å jobbe fort nok. Dette er en av grunnene for at jeg kjøpte spillet i butikken og ikke preloada det. Hva så... jeg med kjøpte det i butikken...... Jeg hvet at linjen har mye å gjøre, men det hadde ikke skjedd om de hadde sluppet spillet normalt så hadde jeg (og sikkert mange andre..) sluppet å sitte å bare vente å vente... Nå er jeg sint!! Endret 16. november 2004 av Prebo
Zeph Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Nettopp kjøpt Silver, og det er 2 timar igjen av oppdateringen til Half-Life 2
ola555 Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Jeg blir så frustrert, steam er nede for telling og forhindrer meg fra å spille et SINGLE player spill(!). Nei, natten går med til å få tak i cracket utgave. Og angående CSS er kommer jeg aldri til å spille det, jeg takler bare ikke steam. Det er utrolig synd at Valve har klart å ødelegge et så bra spill til de grader...
AntatraCK Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Det er når jeg kommer til den delen hvor jeg skal unlocke hl2-filene.. det måtte vel du me gjøre.... Ja, hva skjer da? Funka helt fint for meg i dag tidlig. denne meldingen kommer hele tiden: steam servers are currently too busy to handle your request. please try again in a few minutes'' da er det jo helt åpenbart. Det er så mange logget på som unlocker filene, at serveren deres ikke klarer å jobbe fort nok. Dette er en av grunnene for at jeg kjøpte spillet i butikken og ikke preloada det. Hva så... jeg med kjøpte det i butikken...Du har gjort det selv... Jeg hvet at linjen har mye å gjøre, men det hadde de sluppet spillet normalt så hadde jeg (og sikkert mange andre..) sluppet å sitte å bare vente å vente... Nå er jeg sint!! Må si unskyld der du. Jeg satt akkurat å installerte spillet når jeg skreiv det der, men nå ser jeg at jeg må verifisere filene mine jeg også. DETTE SUGER. Valve burde visst at dette kom til å skje, ingen servere klarer sånn belastning foruten selve internett serverne. Det burde ikke være lov å gjøre dette mot ærlige kjøpere, dette kunne vært ungått
AntatraCK Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Rart Steam ikke er overbelastet... STEAM ER OVERBELASTET DET ER JO DET VI SIER HER JO. (kanskje litt hissig, men tross alt har jeg mistet en dag med viktig spilling)
Zeph Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Skjønner ikkje dette eg...sitter å laster ned HL2 i full fart
Nauz Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 (endret) Rart Steam ikke er overbelastet... STEAM ER OVERBELASTET DET ER JO DET VI SIER HER JO. (kanskje litt hissig, men tross alt har jeg mistet en dag med viktig spilling) skjønner at du er litt hissig. for maken til idioti skal man lete lenge etter. Endret 16. november 2004 av mr.nauz
tor_erik Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Steam er idioti ja, helt enig med den. Men seriøst, om man nå til og med kopierer skaperverket, ja så er det nesten ikke vits i å slåss for moralen på piratkopieringsmarkedet lenger. Er det et eneste spill som fortjener å kjøpes i år, så er det Half-Life 2. Men akk, nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå