warillion Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 (endret) Jeg er kjempe fornøyd med HL2, kjempe bra. Sitter nå og spiller .. har egentlig lekse "men den har vi ikke sett.." Egentlig laget jeg denne posten, for jeg likte ikke å diskutere spillet i en post som heter: "Skuffet over HL2" Så kom med meninger her om spillet. Synes musikken var kjempe bra. Veldig fornøyd. Og så er jeg fornøyd med grafikken, men ikke med 3d kortet. Men det er en annen sak Fysikken i spillet er konge, en kan skyte ned ramper, og når noen skyter igjennom vinduet så hører du at glasset knuser. Dette er herlig. Digger det Endret 16. november 2004 av warillion
Nauz Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Jeg er kjempe fornøyd med HL2, kjempe bra. Sitter nå og spiller .. har egentlig lekse "men den har vi ikke sett.." Egentlig laget jeg denne posten, for jeg likte ikke å diskutere spillet i en post som heter: "Skuffet over HL2" Så kom med meninger her om spillet. Synes musikken var kjempe bra. Veldig fornøyd. Og så er jeg fornøyd med grafikken, men ikke med 3d kortet. Men det er en annen sak Fysikken i spillet er konge, en kan skyte ned ramper, og når noen skyter igjennom vinduet så hører du at glasset knuser. Dette er herlig. Digger det gleder meg
Campari Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Hittill... er spillet veldig bra. Og da mener jeg veldig bra...
warillion Skrevet 17. november 2004 Forfatter Skrevet 17. november 2004 Ok, nå har jeg en ting til: Når de små monstrene kommer, jeg får seriøst frysninger. Et spill som gir frysninger så ofte er bra. Jeg digger HL2 jeg.
wilai Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 (endret) er ikke fornøyd med den enda for eg har ikke fått til å instalere dt! EDIT : yippi fikk til hl2 nå Endret 18. november 2004 av wilai
cl_joe Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Nettopp ferdig. De 2 siste kapittelene var ikke topp. Spesielt det siste "dark energy" var kjedelig. Joe
elec Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 ferdig for 5 minutter siden. storfornøyd jeg også men det siste kapitlet var litt kjett, hadde altfor bra gun må si jeg undrer litt over talen til G-Man på slutten der.. *glede seg til hl3* IMO beste spillet noensinne (bortsett fra half-life 1 da kanskje)
Minty123 Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 apropo "fysikken er konge" vist du skyter noen som står nært en vegg med armbrøstet blir de hengende etter pilen.. DET ER KONGE.
Flexi Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 det er faen meg det BESTE spillet jeg noen gang har spilt bortsett fra at jeg kunne trengt et nytt grafikk-kort... har geforce mx 420
warillion Skrevet 17. november 2004 Forfatter Skrevet 17. november 2004 om dere som har klart det så fort? har dere det på easy eller er det bare skikkelig leet?
Nauz Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Gravity gun er gøy. enig. gøy å skyte sagblader
Kurt P Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 jeg skal spille på medium eller værre, GARANTERT:. skal bruke mange mange dager.. Fra og med tirsdag neste uke så har jeg 1uke og 2 dager fri.. Da blir det LAN og HL2 !!
Coaxmetal Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Jeg er ihvertfall grisefonøyd. Skjønner ikke hva de som sier det ikke levde opp til forventningene mener. Et tvers igjennom et vakkert og gjennomført spill.
elec Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 om dere som har klart det så fort? har dere det på easy eller er det bare skikkelig leet? spilte det på medium
Hellslayer Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Jeg er så fornøyd som jeg kunne blitt! Aldri før har 449kr vært brukt på noe så bra som dette spillet... Jeg elsker det nå og jeg kommer til å elske det i all tid som kommer
Zeph Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Er ikkje ute av City 17 enda, men så langt er det fantastisk kongebra! Supert soundtrack og, personlig så gruser det Doom 3
celebos Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 ganske fornøyd jeg også, har akkurat fått meg gunner på luftpute båten, det er fett, hvor langt uti får man graviti gun a? gleder meg til den, hakker ganske mye nå for prosessoren min går bare på 1100 mhz skal klokke opp til 1500 i morgen får håpe det blir bedre, blir nok ny pc til jul
warillion Skrevet 17. november 2004 Forfatter Skrevet 17. november 2004 du får gravity gunen snart. litt etter du har skyt ned helikoptere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå