Gå til innhold

Hvem skal bestille WoW fra USA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I følge pressemeldingen blir det mulig for europeere å spille sammen med amerikanske venner på de amerikanske serverne, men dette blir ikke lagt opp til før den europeiske lanseringen.

Godt forståelig, spør du meg, det er jo enorm interesse for spillet, og for å unngå en umenneskelig mengde folk den 23. november så ber de pent europeere om å vente.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Herregud! Fatter ikke at folk stresser så forferdelig for å få låv til å spille på amerikanske servere. Blizzard forbyr det, men dere prøver likevel :hrm:

Dere må tåle litt tysk og fransk på chatten, ellers kan dere finne noe annet å gjøre.

Vi er europeere, ergo spiller vi på europeiske servere. :w00t:

End of story!

Hvis jeg har lyst, og samtidig gidder å bruke tid på å finne ut hvordan jeg kan få spilt på US servere, kan jeg plz få lov av deg eller? Vi er europeere, ergo spiller vi på europeiske servere??? Dummeste jeg har hørt.

Jeg har amerikanske venner og guildfolk jeg ønsker å spille sammen med og det er helt latterlig at Blizzard skal gjennomføre dette nazi-serversystemet sitt. Den eneste gode begrunnelsen, selv om de ikke vil innrømme det selv, må være at distributøren Vivendi skal tjeneste ekstra penger. Ping er ikke noe problem, om det er like mørkt på WoW som det er ut vinduet driter jeg i, og lokal support har jeg ikke spesielt mye behov for.

Det jeg ikke skjønner, er at du vil bryte loven for å spille et dataspill på en annen server :ermm: . Gjør hva pokker du vil. Driter i det :whistle:

Skrevet

Tilfeldigvis drar faren min til USA på lørdag, men jeg er fortsatt usikker på om jeg vil få spillt med den amrikanske versjonen.

Jeg var innom EBgames og spurte om forhåndsbestilling og beta-kit.

Der var det mulig å forhåndsbestille allerede, men man fikk ikke beta-kit'e før fredagen. Han sa også at man kunne begynne å spille på fredag, men det

er vel bare spekulasjoner

Skrevet
Det jeg ikke skjønner, er at du vil bryte loven for å spille et dataspill på en annen server :ermm: . Gjør hva pokker du vil. Driter i det :whistle:

Å herregud er det moralen selv som prater? Du bryter da vel ingen lover ved å spille på amerikanske servere? Det verste som kan skje er at blizzard stenger deg ute.

Men du må versågod spille på tyske og franske servere selv ja, men jeg føler et behov for å kommunisere på engelsk i engelske spill

Skrevet

Noen som har fått til å spille på US servere?

Mange fra UK som har klarer å spille med UK Visa og US addresse (bare å finne en). Nå er det visst internasjonalt Visa og US addresse som skal til. Dansker og svensker som også har klart det nå.

Er det noen her i Norge :thumbdown: som har klart det da? :)

Tror ikke gamecards krever CC så er bare å vente til slutten av november og bestille slike, men slutten av november er jo ikke nå. :p

Skrevet
Gutta! hørte fra en ansatt i spaceworld i storgata at de skulle få inn den amrikanske versjonen på tirsdag.. de hadde importert!

Da blir det nok amrikansk versjon ja!

Noen som har sjekka i dag eller? Hvis de har det så stikker jeg faenmeg innom i morra og kjøper. :dribble:

Skrevet
Noen som har sjekka i dag eller? Hvis de har det så stikker jeg faenmeg innom i morra og kjøper.

Og du har har skjekket at Visa kortet ditt blir godtatt? Må jo nesten passe på dere. :p

Er visst forferdelig lag og servere som er nede i WoW nå så er vel like greit å vente noen mnder eller hvertfall til gamecardsene kommer.

Skrevet

Spillet er bestilt. Venter det i postkassa iløpet av de nærmeste dagene, e ufattelig spent på om æ klarer å luske meg inn på blizzards servere. Var et eller annet for 1-2år sia som også hadde US-only, oppga nu bare visanummeret mitt og peisa USA som hjemadresse, ikkeno problem.

Får håpe dette e tilfellet nu også, her ska det kriges :dribble:

Skrevet

Snakket med en som jobbet hos Spaceworld idag. Han hadde testet ut den amerikanske versjonen, og den funket som bare det. Det var bare å bruke en australsk "billing adress".

Jeg bestiller min kopi nu! :thumbup:

Skrevet
Snakket med en som jobbet hos Spaceworld idag. Han hadde testet ut den amerikanske versjonen, og den funket som bare det. Det var bare å bruke en australsk "billing adress".

Jeg bestiller min kopi nu! :thumbup:

Jeg har hørt fra en venn av meg at du kan bare skrive ?????????? på allt så funker det og

Skrevet

Enda ingen her som har fått spillet og kan bekrefte/avkrefte at det kan lures? Min pakke lå i tyskland sist æ sjekka, gleder meg som en liten unge til å få pakken.

Krigekrigekrige!!! :yes:

Skrevet

Fikk mine collectors edition idag, funka fett med å bruke mitt norske visakort med en australsk adresse. Prøvde med amerikansk adresse først, og det funka ikke. Ble bare redirecta til EU.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...