Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 (endret) Får en feil beskjed... legger ved bilde... Funker nå, måtte bare restarte maskinen. Endret 16. november 2004 av Det Dvergiske Kaffebord
Mio Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Hei! Sånn står det hos meg nå også.har stått sånn i en halv annen time. Skal jeg bare vente, eller restarte pc'n? forbanna drit hele steam spør du meg.
Nauz Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 (endret) Hei! Sånn står det hos meg nå også.har stått sånn i en halv annen time. Skal jeg bare vente, eller restarte pc'n? forbanna drit hele steam spør du meg. steam Endret 16. november 2004 av mr.nauz
gamerman Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Sånn skjer med meg også hva skal jeg gjøre ? jeg har ikke gjort alt ferdig i installation tror jeg eller jeg skulle til å assigne min cd key da dette kom opp . Skal jeg reboote ?
Blue--Sky Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Har samme problemet selv............så IRRITERENDE jeg vil spille!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mio Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Jeg reboota jeg også, så ordnet det seg. Samme her, jeg tok en reboot, så hang hele steam seg,så lukket jeg steam og åpnet den igjen,så funka det endelig!
Acurus Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Hehe, sikker på at du har nok kjøling på skjermkortet ditt? såg litt varmt ut!
JediMindTriks Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 hadde akkurat tenkt å kommentere skjermkortet, enig, det ser litt over opphetet ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå