miCro Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Vil dette kortet fungere på et hovedkort hvor dette: "1 AGP 8x ( 1.5 V )" står i spesifikasjonene? Jeg er litt usikker, men jeg tror kortet bare støtter 4x agp, vil det i så fall ikke fungere?
sssh Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Jeg har det kortet du snakker om.. Bruker det i min agp 8x port på hovedkortet. Funker helt toppers..
miCro Skrevet 15. november 2004 Forfatter Skrevet 15. november 2004 (endret) Jeg tok en titt bak på boksen kortet kom med, og der stod det: "supports 4x and 2x AGP". Men det har altså ikke noe å si og vil fungere på f.eks dette hovedkortet? Edit: Ok, flotters! Endret 15. november 2004 av miCro
Jarmo Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Jeg tok en titt bak på boksen kortet kom med, og der stod det: "supports 4x and 2x AGP". Men det har altså ikke noe å si og vil fungere på f.eks dette hovedkortet? Edit: Ok, flotters! Skal gå fint det....
Kjetil Lura Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 miCro: Har msi neo 875P hovedkort + p4 3.2E. Bruker ett gammelt Creative 3D Blaster Annihilator 2 Ultra Video Adapter 64MB ddr som funker meget bra. Så ja du kan bruke ditt kort på MSI K8N NEO2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå